Vondt i hodet 12+3

LitenKnøtt90

Andre møte med forumet
nå er det 3 dagen på rad hvor jeg har en intense hodepine. Det ødelegger hele dagen og jeg er redd for å ta paracet. Noen som har Noen tips?
Har gått greit de andre dagene, for jeg har hatt fri, men nå skal jeg på jobbhelg med 13t vakter

For min del har det hjulpet med Pepsi Max... Helt teit, så jeg holder meg til ett glass om dagen!

Du kan godt ta paracet når du er gravid, men ikke overdrive selvfølgelig. Ellers viktig å drikke mye. Kanskje hodemassasje kan hjelpe? Og ellers hjelper det ofte for meg å strekke ut nakken. Kan være den som er stiv.

Pepsi max har hjulpet her og faktisk! Antagelig pga koffeinet.

Jeg måtte kline til med 2 paracet her om dagen. Når jeg føret får hodepine skal det ikke stort til før det smeller over i migrene.

Jeg måtte kline til med 2 paracet her om dagen. Når jeg føret får hodepine skal det ikke stort til før det smeller over i migrene.

Samme her.
Tar både paracet, migrene medisiner og forebyggende medisiner mot migrene.

Jeg møtte ta mye Paracet sist svangerskap pga konstant hodepine. Helt grusomt. Men legen min sa deg var bedre enn å gå rundt med de smertene. ibux skal man holde seg unna i første og tredje/siste trimester. Hatt antydning til hodepine nå også men ikke så ille enda heldigvis.

Back
Topp