Vondt i hode

Meemee

Blir kjent med forumet
Hei, jeg har ikke vært her inne på en stund nå.. Har vært så sliten, ikke noe energi og veldig lite lyst til og gjøre noen ting.. Men nå er jeg tilbake og har tenkt og prøve og være her inne regelmessig :-) Er jo ålereit og snakke med andre som er gravide :-) Men jeg lurte på om det er noen av dere andre som også er plaget med vondt i hode ? jeg har hatt vondt i hode de siste dagene.. Det kommer og går litt, men når den kommer er den intens.. Hvordan er formen deres nå da? Er kvalmen forsvunnet ? :-)
Jeg er 16 uker på vei idag, synes det har gått så fort jeg :-)

Hodepine hver dag :-/
1-2 paracet er jeg nesten avhengig av om dagen ..... og mye drikke!
Formen er enda veldig dårlig, kvalm hele døgnet og kaster enda opp ... Uke 14+3.
Håper formen snur seg snart!!!!

Kjenner til hodepinen, jeg er ikke så veldig kvalm lenger, men nå har det gått over til hodepine.... så noe skal man slite med uansett tror jeg! 

immababy : Åj, ja da har du vært litt mere uheldig enn meg.. Får håpe kvalmen og hodepinen din gir seg snart da :-) Kvalmen min har heldigvis roet seg veldig :-)

Anni123: hehe, ja vi blir nok aldri helr "friske".. Ikke det at graviditet er en sykdom, men man er jo litt mere slitne enn vanlig.. Men syns det er litt deilig også,, man merker jo at man er gravid :-)

Her er det kvalme på store deler av morgenen å halsbrann. Må ha tillgang til nexium hvertfall :)
Men er mange som har det så mye verre, så skal ikke klage ;)

Har hatt hodepine noen dager,i noen timer. Huff, det var ikke noe morsomt!
Men har heldigvis ikke hatt det siden mandagen. så det kommer og går, men mere enn før!

Back
Topp