Vondt i halebenet hjelp??

Frk.LilleMor

Betatt av forumet
Jeg aner ikke hva som skjer nå, men har fått vondt i halebenet og spesielt vondt i det jeg setter meg ned, men også vondt når jeg beveger meg eller løfter noe. Noen som vet hva dette er for noe?

Skal til legen 5 januar så tenkte å høre da hvis det ikke blir verre føre den tid. Men aua :(

Fler som har vondt i halebenet, eller som bare vet hva det kan være?

Jeg aner ikke hva som skjer nå, men har fått vondt i halebenet og spesielt vondt i det jeg setter meg ned, men også vondt når jeg beveger meg eller løfter noe. Noen som vet hva dette er for noe?

Skal til legen 5 januar så tenkte å høre da hvis det ikke blir verre føre den tid. Men aua :(

Fler som har vondt i halebenet, eller som bare vet hva det kan være?

Jeg har vondt i halebenet ved slike bevegelser og hos meg stråler smertene ut i hofta ned i foten og opp i ryggen, men sliter generelt med bekkenløsning og halebenet er en del av bekkenet har legen sagt. Så det kan jo være at det er bekkenløsningssmerter du kjenner på?

Om det er noen trøst hadde jeg det slik, men det har gått over igjen :) halebeinet kan være trassig uten det fører til videre bekkenløsning :) håper det gir seg

Om det er noen trøst hadde jeg det slik, men det har gått over igjen :) halebeinet kan være trassig uten det fører til videre bekkenløsning :) håper det gir seg

Det er "godt" å høre det er fler som sliter med det samme. Da håper jeg det går over i løpet av en kort juleferie. Gjør det det så vet jeg ihvertfall at jeg må be om tilrettelegging for har en hard fysisk jobb :) og går det ikke over får jeg høre med legen eller en kiropraktor om hva jeg skal gjøre :)

Er så godt å ha dette forumet så man kan stille masse spørsmål og faktisk få svar :) dere er gull verdt jenter :)

Jeg har hatt vondt i flere måneder. Først bare når jeg kom hjem fra jobb, også kom det når jeg var på jobb og nå har jeg vondt hele tida. Har nå vært sykmeldt 100 % i to uker. Er mye i aktivitet i jobben, og har fått beskjed av legen med å ta det helt med ro.
Så det er noe herk med bekkenløsning.
Får håpe du slipper langvarig vondt og at det ikke er bekkenløsning :-)

Jeg har vondt i halebeinet, men det er veldig av og på..... Jeg slo skevt halebeinet fir 22 år siden, men merker det blir verre under graviditeten, og det ble det sist også :P

Back
Topp