Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg, men har virkelig ikke peiling. Kjennes rett og slett ut som at halebeinet skal komme ut rumpa til tider, så forsvinner det plutseligJa!! Jeg har hatt vondt i halebeinet idag! Antar det har tilknytningen til bekkenet?!
Hmm, kanskje det ikke er halebeinet? Jeg har bristet det tidligere nemlig og det kjennes på akkurat samme måten nå. Enkelte ganger er det umulig å sitte rett på rumpa..Sikker på det er selve halebeinet?
Ikke korsryggen/nederst i ryggen ved bekkenet?
Det kan føles som halebeinet, og hvis man har bristet halebeinet tidligere, så kan "smertene" nå minne om smertene i halebeinet.
Det har helt sikkert en sammenheng med det! Irriterende, men går vel over tenker jegJeg sliter med det samme. Mener det har sammenheng med bekkenet og hormonene i kroppen som gjør det
Akkurat samme her.. Lurer veldig på hva det kommer av, men det er sikkert helt normalt. Jeg har funnet ut at det aller meste er normalt i et svangerskap såJaa jeg også!! Kjennes veldig godt hvis jeg sitter en stund, og merker at jeg er mer «stiv» hvis jeg skal bøye meg etter noe på gulvet feks..