Vondt i halebeinet!

shorty101

Flørter med forumet
Jeg er førstegangsgravid i uke 13+2. De siste ukene har jeg fått vondt i halebenet. Det er ikke konstant, men kommer og går. Innimellom gjør det skikkelig vondt å sitte, andre ganger til og med å bøye seg ned for å ta opp noe. Noen andre som har opplevd lignende?
 
Ja!! Jeg har hatt vondt i halebeinet idag! Antar det har tilknytningen til bekkenet?!
 
Jaa jeg også!! Kjennes veldig godt hvis jeg sitter en stund, og merker at jeg er mer «stiv» hvis jeg skal bøye meg etter noe på gulvet feks..
 
Jeg sliter med det samme. Mener det har sammenheng med bekkenet og hormonene i kroppen som gjør det :smiley-ashamed005
 
Sikker på det er selve halebeinet?
Ikke korsryggen/nederst i ryggen ved bekkenet?

Det kan føles som halebeinet, og hvis man har bristet halebeinet tidligere, så kan "smertene" nå minne om smertene i halebeinet.
 
Sikker på det er selve halebeinet?
Ikke korsryggen/nederst i ryggen ved bekkenet?

Det kan føles som halebeinet, og hvis man har bristet halebeinet tidligere, så kan "smertene" nå minne om smertene i halebeinet.
Hmm, kanskje det ikke er halebeinet? Jeg har bristet det tidligere nemlig og det kjennes på akkurat samme måten nå. Enkelte ganger er det umulig å sitte rett på rumpa..
 
Jaa jeg også!! Kjennes veldig godt hvis jeg sitter en stund, og merker at jeg er mer «stiv» hvis jeg skal bøye meg etter noe på gulvet feks..
Akkurat samme her.. Lurer veldig på hva det kommer av, men det er sikkert helt normalt. Jeg har funnet ut at det aller meste er normalt i et svangerskap så:schocked028
 
Back
Topp