Vondt i halebeinet

Sissie

Glad i forumet
Assistert-jentene
Mailykke 2018
Marsboere 2020
Noen som opplever å ha vondt i halebeinet. Jeg har de siste dagene fått ett slags trykk som kjennes ut som det kommer fra halebeinet og fremover til sjeden hver gang jeg reiser meg eller snur meg i sengen. Noen ganger også når jeg går! Prøvd å Google men ingen gode svar. Kan det være tidlig bekkenløsning eller at livmoren som nå vokser seg appelsinstor presser på?
 
Har av og på vondt i halebeinet selv, skikkelig ubehagelig. Har hørt at det kan være tilknyttet bekkenet, ja! Et tips kan være å legge noe mellom knea dine om natten! Jeg sover med bbhugme mellom beina [emoji14]
 
Takk for tipset, skal prøve om det hjelper [emoji4] Håper det bare er forbigående og ikke blir verre
 
Jeg fikk veldig problemer med halebenet forrige svangerskap. Men da kom det i 7. mnd. Nå har jeg vondt allerede. Kjipt hvis det skal holde seg sånn resten av reisen
 
Får håpe for oss alle at det ikke vedvarer ut hele graviditeten. Tenker jeg snakker med legen etter ul i uke 8, og forhører meg med han om en kiropraktor kan hjelpe.
 
Back
Topp