Vondt i halebeinet

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hey ladies!
Flere enn meg som har vondt i haleveinet / rett over rumpa:wtf:
Var hos min mor i Tønsberg på dagstur sist lørdag. Det ble en smertefull togtur på veien hjem siden NSB sine seter ikke er de beste, så på kvelden fikk jeg så utrolig vondt i halebeinet. Er ikke første gangen det har skjedd, men smerten varer i 2-3 dager.
Kan det komme at at jeg satt veldig mye den dagen.

Så lurte på om det er flere her inne som også har vondt i halebeinet, eller vet hva det kan komme av.
Tar gjerne imot tips og råd for hva jeg kan gjøre for unngå dette igjen, siden påsken nærmer seg og det blir sikkert noen timer i bil når vi skal besøke diverse:)

Jeg har også kjempe mye vondt nederst i rumpa på høyre side! Jeg har bekkenløsning, men har andre plager enn bare rumpen :) men gjelder nok å høre på smertene og ta det med ro! Skal du sitte lenge i bil anbefaler jeg å ta med en god pute å sitte på!

Jeg har også kjempe mye vondt nederst i rumpa på høyre side! Jeg har bekkenløsning, men har andre plager enn bare rumpen :) men gjelder nok å høre på smertene og ta det med ro! Skal du sitte lenge i bil anbefaler jeg å ta med en god pute å sitte på!

Så det er ikke bare meg altså :P sånne knipeøvelser gjør døds vondt rett over rumpa (sorry for shareing details) kanskje det er ett tegn på bekkenløsning da :O oh crap altså..

Jepp, er mest vondt i venstre rumpeballe, men nå i dag verker det også i halebeinet.

Ikke merket noe bak her, men det er vel et tegn på bekkenløsning ja. Her merkes det kun i skambeinet:/

Håper det ikke blir veldig mye verre for noen av oss

Hos meg startet bekkenløsningen bak og flyttet seg etterhvert fremover og nedover foten.. Håper du slipper det da :) Kan være lurt å slappe av og ta det litt med ro :)

Jepp, er mest vondt i venstre rumpeballe, men nå i dag verker det også i halebeinet.

Nå måtte jeg faktisk kjenne etter om det verket i en av rumpeballene :P men nei :) bare bak, heldigvis forsvinner min litt etter hvert.

Har det samme. Kan ikke legge meg bakover i slappe-av stilling i sofaen, for da kommer jeg meg ikke opp igjen for det gjør for vondt. Ei heller sitte spesielt på litt harde (normale) stoler, for å reise seg er margevondt!

Har fått konstantett bekkenløsning med korsrygg og halebeinplager. Venter enda (rundt 8 uker nå) på fysiotime. Smerten sitter i halebeinet, venstre hofte og venstre rumpeballe, og nedover hele venstre fot. mye kramper og de fleste dager er umulig å gå mer enn absolutt nødvendig her hjemme da å belaste venstre side med kroppen når jeg skal gå er utrolig smertefullt.

Merker det litt i halebenet når jeg går opp trapper, eller sitter lenge på en stol..

Back
Topp