Vondt i halebeinet

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Må sutre litt! Kjøpte meg nye joggesko i går, veldig fornøyd med de :) planen var å bruke de til turgåing før og etter fødsel. Optimisten meg gikk en halvlang tur i dag, og nå har jeg så vondt i halebeinet. Ikke bare ryggen, men rumpa også.. Kroppen er rar, skjønner ingenting jeg :P

Æsj ja, alt av muskler og bein mellom lår og pupper er ikke i system her heller gitt... Føler meg helt "løs" til tider! Men det er vel bare kroppen som skjønner at den skal forberede seg på det som skal skje. Forhåpentligvis stabiliserer det seg snart igjen, hos oss alle sammen!

Uff da :( Jeg har bytta ut ryggvondten med bekkenvondt i dag. Kjekt å variere litt på vondtene :P

Uff da :( Jeg har bytta ut ryggvondten med bekkenvondt i dag. Kjekt å variere litt på vondtene :P
Haha ja det er greit det, sånn at vi får kjent litt på hvordan det er å ha vondt på alle merkelige stedet. Lurer på om bekkenet mitt rammes snart. Håper ikke det skjer, men pga alle vondtene så venter jeg egentlig på det.

Æsj ja, alt av muskler og bein mellom lår og pupper er ikke i system her heller gitt... Føler meg helt "løs" til tider! Men det er vel bare kroppen som skjønner at den skal forberede seg på det som skal skje. Forhåpentligvis stabiliserer det seg snart igjen, hos oss alle sammen!
Kommer til å fortsette å gå, kanskje kroppen egentlig feiret at den endelig fikk gode sko :) men er bare vondt i rumpa når jeg går, ikke vondt å sitte på den *klør seg i huet*

Bekkenløsning kjennes i halebeinet.. Ellers så e man jo løsere i leddet nu så kan jo være at d e en liten overbelastning.. :)
Håper på det siste du skriver og at nattens hvile gjør det bedre :) fysio sa ingenting om bekken i dag så krysser fingrene.

Back
Topp