Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Berre på høgre side og.. ingenting på venstre side. Spurte jordmor om det kunne vere spark/press frå mini men det meinte ho ikkje kunne komme så tidlig.. får det spesielt ved bilkjøring og etter lange dagar i stolen på jobb...
Kan være men hadde det samme sist svangerskap også men mener å huske at d ikke var så tidlig som nå. Var ikke uvi da..Urinveisinfeksjon kanskje?
Ja du får høre på tirsdag Det er så vanskelig å vite syns jeg, for man merker det ikke så godtKan være men hadde det samme sist svangerskap også men mener å huske at d ikke var så tidlig som nå. Var ikke uvi da..
Skal på kontroll på tirsdag så får høre da hva dem sier.. er ikke konstante smerter, kommer og går.. noen dager ikke smerter i d hele tatt
Enig der egentli, jeg merker aldri at jeg har uvi uten at jeg er ofte på do å tisser lite i gangen.. å slik som situasjonen er nå er d umulig å skille graviditet eller uvi. Men så lenge jeg er feberfri og alt annet er bra så venter jeg til tirsdag med å gjøre noe..Ja du får høre på tirsdag Det er så vanskelig å vite syns jeg, for man merker det ikke så godt
Det er lurt Jeg er som deg! Merker ikke noe når jeg ikke er gravid heller Og det er jo i utg punktet ikke braEnig der egentli, jeg merker aldri at jeg har uvi uten at jeg er ofte på do å tisser lite i gangen.. å slik som situasjonen er nå er d umulig å skille graviditet eller uvi. Men så lenge jeg er feberfri og alt annet er bra så venter jeg til tirsdag med å gjøre noe..
Har også kun på høyreside.. hadde det på slutten av forrige svangerskap, mener ikke det kom så tidlig som nå.. hadde ikke uvi da, så tviler egentlig at det er det nå også..
Skal på kontroll på tirsdag så skal høre da hva dem sier.
Er ikke "bare" ligamentsmerter da? Ikke opplevd særlig av det selv enda, bare en tanke kollegaen min hadde mye av det kun på en side.
Jeg får ofte en slags smerte på høyresiden av magens nedre del når jeg går i litt raskt tempo. Vet ikke om det er det samme du har, men jeg har i allefall tenkt at det kan være ligamentsmerter.
Spør lege eller jordmor også, de pleier å kunne forklare det godtHmmh.. må google det aldri hørt om d før.. men mye mulig