Vondt i høyresiden

Nemi88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Er det bare meg eller er det flere der ute som er plaget med å få vondt i høyre side?! Er ikke konstante smerter men kommer h is jeg sitter mye rett opp og ned og kjører bil blant annet..
 
Samme her! Berre på høgre side og.. ingenting på venstre side. Spurte jordmor om det kunne vere spark/press frå mini men det meinte ho ikkje kunne komme så tidlig.. får det spesielt ved bilkjøring og etter lange dagar i stolen på jobb...
 
Samme her! Berre på høgre side og.. ingenting på venstre side. Spurte jordmor om det kunne vere spark/press frå mini men det meinte ho ikkje kunne komme så tidlig.. får det spesielt ved bilkjøring og etter lange dagar i stolen på jobb...

Har også kun på høyreside.. hadde det på slutten av forrige svangerskap, mener ikke det kom så tidlig som nå.. hadde ikke uvi da, så tviler egentlig at det er det nå også..
Skal på kontroll på tirsdag så skal høre da hva dem sier. :)
 
Urinveisinfeksjon kanskje?
Kan være men hadde det samme sist svangerskap også men mener å huske at d ikke var så tidlig som nå. Var ikke uvi da..
Skal på kontroll på tirsdag så får høre da hva dem sier.. er ikke konstante smerter, kommer og går.. noen dager ikke smerter i d hele tatt:)
 
Kan være men hadde det samme sist svangerskap også men mener å huske at d ikke var så tidlig som nå. Var ikke uvi da..
Skal på kontroll på tirsdag så får høre da hva dem sier.. er ikke konstante smerter, kommer og går.. noen dager ikke smerter i d hele tatt:)
Ja du får høre på tirsdag;) Det er så vanskelig å vite syns jeg, for man merker det ikke så godt:(
 
Ja du får høre på tirsdag;) Det er så vanskelig å vite syns jeg, for man merker det ikke så godt:(
Enig der egentli, jeg merker aldri at jeg har uvi uten at jeg er ofte på do å tisser lite i gangen.. å slik som situasjonen er nå er d umulig å skille graviditet eller uvi. Men så lenge jeg er feberfri og alt annet er bra så venter jeg til tirsdag med å gjøre noe..
 
Enig der egentli, jeg merker aldri at jeg har uvi uten at jeg er ofte på do å tisser lite i gangen.. å slik som situasjonen er nå er d umulig å skille graviditet eller uvi. Men så lenge jeg er feberfri og alt annet er bra så venter jeg til tirsdag med å gjøre noe..
Det er lurt ;) Jeg er som deg! Merker ikke noe når jeg ikke er gravid heller :( Og det er jo i utg punktet ikke bra :(
Men det kan være at du har litt ømme muskler på siden der også, som strekker seg litt?
Håper du får et mer konkret svar på tirsdag da ;)
 
Har også kun på høyreside.. hadde det på slutten av forrige svangerskap, mener ikke det kom så tidlig som nå.. hadde ikke uvi da, så tviler egentlig at det er det nå også..
Skal på kontroll på tirsdag så skal høre da hva dem sier. :)

Var ikkje UVI hos meg, testa hos jordmor denne uka. Ho meinte det kunne vere muskulært fordi eg kjenner det bak mot ryggen og. Skulle følge med og så skulle eg gi beskjed på neste kontroll om korleis det var.. får avogtil veldig stikkande smerter også som ikkje kjennes muskulært ut, men veit ikkje... håper du får noen svar på tirsdag!
 
Ja har samme hær, så sikkert nå muskulært hær også;)
Det er vel noe som hører med:p
 
Er ikke "bare" ligamentsmerter da? Ikke opplevd særlig av det selv enda, bare en tanke :) kollegaen min hadde mye av det kun på en side.
 
Jeg får ofte en slags smerte på høyresiden av magens nedre del når jeg går i litt raskt tempo. Vet ikke om det er det samme du har, men jeg har i allefall tenkt at det kan være ligamentsmerter.
 
Jeg får ofte en slags smerte på høyresiden av magens nedre del når jeg går i litt raskt tempo. Vet ikke om det er det samme du har, men jeg har i allefall tenkt at det kan være ligamentsmerter.

Dette gjør jeg også hvis jeg går fort, men det føles mer som strekkninger på en måte.. denne andre smerten som kommer og går er lengre opp og er ver mot ryggen enn inn mot magen. Litt vanskelig og forklare :)
 
Back
Topp