vondt i høyre arm!!!

Ellie86

Elsker forumet
i dag våknet jeg med smerter i hele høyre arm, og hånda mi var dovnet helt bort!!!
hele dagen i dag har jeg hatt vondt og hvis jeg har hatt hånda stille så har den dovnet bort med en gang!!!
er det flere som har problemer med at de dovner fort bort i hendene??? eller er dette ett "utenomsvangerskaplig" problem?

Aner ikke om det har noe med svangerskapet å gjøre... men jeg har fått det sånn med en muskelknute i skulderen. Kjenner du om du er noe stiv og støl i muskler i skulder og nakke? Hvis du er det så legg på noe varmt eller få noen til å massere deg godt... Ordentlige knuter stopper jo blodsirkulasjon og sånne ekle greier. Har hatt problemer selv med ene armen på grunn av en stygg knute i nakken/skulderen. Der løsna det etter å ha ligget med en glovarm varmeflaske på en god stund. [;)]

Jeg har ofte kroppsdeler som sovner rett som det er, men det gir seg som oftes ganske fort.

Nei er ikke stiv og støv i musklene.

Ladyeve: hehe ja kanskje det. Er litt redd for betennelse. Skal høre med jordmor når jeg skal til henne i morgen tror jeg

Søster mi hadde det slik i begge hendene i sitt svangerskap. Hjå ho hadde det med svangerskapet å gjere. Hugsar ikkje heilt kvifor. Du får nok litt meir oppklaring hjå jordmor i dag.. Lykke til.

Back
Topp