Vondt i hælene?

Melly_

Blir kjent med forumet
Hei,
Har en datter på snart 3 som har klaget over at hun hatt vondt i føttene en stund nå, og de siste dagene har hun plassert smertene til begge hælene. Hun skriker når hun skal ta på seg sko og hun må presse litt for å få ned foten. Kan dette være voksesmerter?? Hun har av og til også vondt i beina, som jeg har tatt for gitt er voksesmerter.
 
Hei,
Har en datter på snart 3 som har klaget over at hun hatt vondt i føttene en stund nå, og de siste dagene har hun plassert smertene til begge hælene. Hun skriker når hun skal ta på seg sko og hun må presse litt for å få ned foten. Kan dette være voksesmerter?? Hun har av og til også vondt i beina, som jeg har tatt for gitt er voksesmerter.
Eg sleit med voksesmerter som barn,men aldri i Hælene
 
Jeg er plattfot, det vil si at foten min er flatere under. Jeg trenger derfor oppbygde såler for at det skal gjøre mindre vondt å gå. Det kan hende at det er ingenting, men kanskje verdt å ta en prat med helsestasjon i tilfelle?:)
 
Hei,
Har en datter på snart 3 som har klaget over at hun hatt vondt i føttene en stund nå, og de siste dagene har hun plassert smertene til begge hælene. Hun skriker når hun skal ta på seg sko og hun må presse litt for å få ned foten. Kan dette være voksesmerter?? Hun har av og til også vondt i beina, som jeg har tatt for gitt er voksesmerter.
Kanskje hun går feil med føttene. Greit å sjekke det :)
 
Back
Topp