Vondt i eggstokkene/nederst i magen.

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Jeg er plaget med vondt i eggstokkene når jeg reiser meg opp og strekker meg ut, vil helst krøke meg litt sammen hele tiden. Hvis jeg sitter bakoverlent i sofaen å prøver å løfte en fot opp så er det sinnsykt vondt i eggstokkene på samme siden. Det er også vondt/ubehagelig når jeg går, det føles som det gnager litt på eggstokkene eller i området rundt. Strekkfølelse eller pressfølelse som smerter. Veldig rart! Noen som har kjent noe lignende? Hvis jeg må hoste eller nyse må jeg krøke meg sammen først, hvis ikke er det veldig ubehagelig... Blir litt skremt jeg da... Er midt i uke 23 nå og setter pris på all tilbakemelding...

Har det sånn, og er nok bare baby som presser på nerver o.l rundt lysken. Kjennes ut som eggstokkene, skal være enig i det :p Jeg har fått det hele tiden nå når hun tydeligvis har sunket dypt ned i bekkenet. Og hun har alltid ligget til høyre side i magen, så er bare på den siden jeg har det. Hehe.. Er iallefall helt normalt :)

Har det sånn, og er nok bare baby som presser på nerver o.l rundt lysken. Kjennes ut som eggstokkene, skal være enig i det :p Jeg har fått det hele tiden nå når hun tydeligvis har sunket dypt ned i bekkenet. Og hun har alltid ligget til høyre side i magen, så er bare på den siden jeg har det. Hehe.. Er iallefall helt normalt :)

Godt å høre at det er flere... Ble så vedvarende nå at jeg ble bekymret for at det var noe annet enn ligamentsmerter... Mi lille jente liker seg best nede til venstre,ganske morsomt når jeg kan tydelig se hvor ho har lagt seg til! :Heartbigred

Skjer her i gården også. Helt normalt;)

Samme her også. Nokså normalt ;)

Back
Topp