Vondt i eggstokk?

Gråspurv

Glad i forumet
Baby er 4 uker gammel og jeg har vondt i den ene eggstokken idag.
Skikkelig vondt, som at jeg måtte gråte en stund og så vidt orket å holde Baby.
Minner nesten om da jeg var gravid utenfor livmor, men uten strålingen opp mot ribbein og ned i låret, ikke at det er noen sjanse for å være gravid akkurat nå alså.
Vi er ikke helt der ennå, verken jeg eller samboer.

Har tatt en Paracet og en Ibux og det dabber av litt nå, men jeg klør meg i hodet og lurer på hva i allverden kroppen min holder på med??
Den skal vel ikke slippe et egg nå?
 
Det er folk som får eggløsning så raskt etter fødsel! For meg høres det veldig ut som min første eggløsning etter spontanabort og vil tro det kan være veldig likt etter svangerskap.
 
Det er folk som får eggløsning så raskt etter fødsel! For meg høres det veldig ut som min første eggløsning etter spontanabort og vil tro det kan være veldig likt etter svangerskap.

håper at kroppen gir opp det prosjektet :bag:
Både el og mens holdt seg borte i 10 mnd med storebror og 1,5 år med storesøster.
Å få mensen tilbake allerede ved 6 ukerskontroll denne gangen virker rart og ulikt kroppen min.
Men jeg får jo bare vente og se hva som skjer :confused013
 
håper at kroppen gir opp det prosjektet :bag:
Både el og mens holdt seg borte i 10 mnd med storebror og 1,5 år med storesøster.
Å få mensen tilbake allerede ved 6 ukerskontroll denne gangen virker rart og ulikt kroppen min.
Men jeg får jo bare vente og se hva som skjer :confused013
Jordmor på sykehuset sa til meg at etter fødsel så kunne man plutselig få en eggløsning uten påfølgende mens :wideyed: så kan jo hende det skjer også! Får håpe det for det er skikkelig kjipt å få mensen når man endelig er ferdig med å blø etter fødsel :hilarious:
 
Jordmor på sykehuset sa til meg at etter fødsel så kunne man plutselig få en eggløsning uten påfølgende mens :wideyed: så kan jo hende det skjer også! Får håpe det for det er skikkelig kjipt å få mensen når man endelig er ferdig med å blø etter fødsel :hilarious:
Jeg vet om ei som har to barn født med 10 mnd mellomrom, men kan ikke si at jeg håper på det for meg selv akkurat.

Håper på litt lengre pause fra mensen og alt det der nå.
Kroppen er rar
 
Jeg vet om ei som har to barn født med 10 mnd mellomrom, men kan ikke si at jeg håper på det for meg selv akkurat.

Håper på litt lengre pause fra mensen og alt det der nå.
Kroppen er rar
Får satse på at det var en tilfeldig hendelse!
 
Jeg kjente også stikkinger der i går, baby er fire uker til fredag. Føler renselsen såvidt er over, og er heller ikke klar for å få mens igjen allerede!
 
Back
Topp