Vondt i eggestokkene

Heidetermeg

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Julibarna2024☀️
Hellu,
Jeg har fått skikkelig halsbetennelse og når jeg hoster får jeg inn i mellom kjempevondt i eggestokkene. Må på en måte krumme meg sammen for at jeg ikke skal kjenne noe. Skal sies at jeg hoster en del nå, på vei til å brekke meg noen ganger, selv om jeg ikke er kvalm.
Noen som har vært bort i lignende?

Huff! Det høres ikke godt ut med halsbetennelse! :( Men det stikker veldig i magen/eggstokkene her også når jeg hoster eller nyser, og det er helt normalt når man er gravid. Veldig ubehagelig, men ikke farlig :)
Masse god bedring til deg! Håper du blir fort frisk!:Heartred

Hoste og nyse gjør skikkelig vondt her også. Hjelper å bøye seg litt sammen og stramme magen litt før man hoster/nyser som regel hos meg :happy: Glemmer jeg det eller snur meg for brått i senga eller noe så hogger det til som om man blir revet i filler føles det ut som.

Godt å høre at det er ganske normalt. Var ikke veldig bekymret, men er liksom vandt til at når noe er vondt så kan det være noe galt. Rart det her hvordan man skal kjenne alt på nye måter

Opplevde det samme en gang når jeg nyste. Føltes ut som om en kniv stakk den venstre eggstokken, men smertene ga seg heldigvis med en gang.

Samme her. Har hosta en del i snart halvannen uke, så har hatt en del «knivstikk/nålestikk» i eggstokkområdet ja. Men hjelper som andre sier her at man strammer magen i forkant og/eller krummer seg litt.

Høyres ut som ligamentsmerter. Heilt normalt men fryktelig vondt til tider.. god bedring med halsbetennelsen :)

Back
Topp