Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i dag er det vondt å vere gravid! har vondt i magen og ryggen,og føle meg skikkelig oppblåst. trur småen prøve å ta livet av innvollane mine, spesielt lungene!! har vore på føden, men alt var i den skjønnaste orden. *klynkesnufse*[:(][:(]
tja sove godt... blir vell 4 timer på høgre sida og så en do tur med vondt over alt etter så mangen timer på ei side. og så begynner timane med snuing og slumring fram til mannen går på jobb kl 7. forsette då slumringa fram til ca kl8 for så og sove i koma fram til klokka ringer 9........... dette har eg gjordt no et par veker.[8|]
de beste dagane er dei eg kan sove til 11-12.har då komasøvnen heilt til då. men då komme den dårlige samvittigheten for å ligge så lenge når mannen står opp kl7....[;)]
ja det var godt å få vete det. trudde det jo, men siden eg hadde vondt i nyre regionen så ville de skjekke urinen for basselusker.og siden eg var der så tok de ein ctg i samme slengen. trur at min lille terrorist hevner seg for et par dager med litt tøy og bøy..[:D]
Jeg har utrolig vondt om dagen jeg også. Babyen har lagt seg med hodet ned og presser rompa opp mot ribbeina. I dag har jeg nesten bare vært sengeliggende. Det er bare så forferdelig vondt at hele kroppen stivner og jeg MÅ bare legge meg ned. Har ligget i senga og gråtet i hele dag for det har gjort så vondt. Synes litt synd på mg selv i dag. Er o ingen andre som gjør det[:D]
bra du har vært på føden og fått beroliget deg med at det ikke var noe gale[:)] du får prøve å få ei god natt søvn og husk at det er bra å få sove ut av og til selv om mannen din begynner tidlig på jobb.. er jo et lite knøtt som trenge at mamman sin for nok med søvn før h*n skal terrorisere deg om natta når h*n kommer til verden[8D]
jepp prøve å spare på energien for tia, men eg måtte rydde litt i huset. mannen jobbe 12 timers dager no i dekk-sesongen så eg kan ikkje forlange så masse av han, stakkar liten! no skal eg ikkje klage for masse, siden eg har hatt det veldig fint i svangerskapet til no. som eg rekna med har magen sprutte ut på meg etter 30 veker med venting på en gravid mage[:D][:D][:D] blir berre litt voldsomt då og då må eg søke litt trøst fra dåke med-gravide!!
takk for trøsten og sender en god klem til dåke alle som har dårlige dager eller netter!
Vi får trøste oss med at alle de dårlige dagen blir glemt når h*n kommer til verden Men det er deilig at vi har et sted å søke trøst og råd. Er jammen ingen spøk å være gravid..