Da var jeg i narkose, så det vet jeg ikke noe om[emoji23]Inn va heller ikke no greit [emoji23][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg i narkose, så det vet jeg ikke noe om[emoji23]Inn va heller ikke no greit [emoji23][emoji28]
Hahaha! Jeg har tenkt det samme[emoji23][emoji23] sååå digg å slippe å våkne og kateteret bare fikser alt [emoji108]
Enig med deg. Har hatt det ett pr ganger selv og er ikke det beste å få inn/ut. Men skulle tålt det en dag eller to bare for å fått sove litt mer [emoji12] hehe.. Men får se på det sånn at når nurket kommer, blir ikke våkenetter ett sjokk på kroppen. Har jo da hatt 9 mnd å forbedre kroppen på lite søvn [emoji23][emoji23][emoji23]Katerer er no dritt! Vil aldri ha det igjen[emoji85] fikk etter fødsel sist
Selvfølgelig [emoji12]Hehe! Kjedelig. Hater å måtte stå opp om natta. Men hater også de morgenene hvor jeg ikke har gjort det, for da er blæren så stengt at det er smerter! Hehe. Alltid noe å klare over![]()
Er sexy det [emoji6]Deilig med en sånn kateterpose på leggen da [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji108]Deilig med en sånn kateterpose på leggen da [emoji23]
Teite kroppen som holder på slikt, hadde vært mye mer fornuftig om den prøvde å få en til å være uthvilt som overhode mulig for å kunne holde ut tida fremover...Enig med deg. Har hatt det ett pr ganger selv og er ikke det beste å få inn/ut. Men skulle tålt det en dag eller to bare for å fått sove litt mer [emoji12] hehe.. Men får se på det sånn at når nurket kommer, blir ikke våkenetter ett sjokk på kroppen. Har jo da hatt 9 mnd å forbedre kroppen på lite søvn [emoji23][emoji23][emoji23]
Du sier noe.. Oppkast og lite søvn i 3 mnd gir ikke mye overskudd akkurat [emoji12]Teite kroppen som holder på slikt, hadde vært mye mer fornuftig om den prøvde å få en til å være uthvilt som overhode mulig for å kunne holde ut tida fremover...
...blir trøtt av å tenke på søvn, tror jeg må gå og legge meg igjen![]()