Vondt i bekken etter fall

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Lurer på noe så enkelt/dumt som: kan man falle på seg en form for bekkenløsning? Jeg aner jo ikke hvordan bekkenløsning kjennes ut. Alle mine turer til fysioterapeut er pga ryggsmerter og fysio sier jeg ikke har noe særlig løst bekken.
Hadde ett fall på onsdag som resulterte i at jeg nesten ikke kunne gå torsdag. Det har jo blitt mye bedre, men jeg kjenner det fortsatt i bekken (nedi der) når jeg går. Til tider er jeg også øm i halebeinet. Føler at det hjelper å holde under magen/løfte den litt opp, men blir jo slitsomt å gjøre det hele tiden. Noen måter å sitte på eller ligge på gjør det verre enn andre.
Lurer vel egentlig på om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bedre fram til jeg kommer meg til fysio etter påske, og om jeg bør prøve å fremskynde timen til dagen etter ferien om mulig.

Jeg hadde forhørt meg om hva som er åpent for å få hjelp, er jo ikke morro å gå med smerter...

Håper at ikke alle har tatt ferie :/

Det kan ikke være noe godt å gå med vondt i hele påsken. Hør om du kan få en sjekk før påske dagene! :)

Skulle egentlig ringe henne fredag, men jeg ble jo så mye bedre fra torsdag til fredag at jeg tenkte at dette gikk bra. Men nå har jeg vært lik siden da, og i går etter en tur på senteret så ble det verre, og nå er det likt som på fredag igjen. Min fysioterapeut har tatt påskeferie, men i Oslo så er det jo en del private klinikker så kan nok finne dropp inn ved behov.
Det er jo ikke kjempe vondt hele tiden, men når jeg ikke har hatt vondt i det hele tatt før det fallet så tenker jeg jo at noe må ha skjedd inni der?

Ved følelsen av gangsperre har du krav på gratis behandling ifm svangerskap.
Gjelder dette også f.eks. private klinikker så lenge jeg har henvisning? Jeg har gratis fra før av pga kronisk sykdom, men det er jo da hos en som får støtte.

Gjelder dette også f.eks. private klinikker så lenge jeg har henvisning? Jeg har gratis fra før av pga kronisk sykdom, men det er jo da hos en som får støtte.
Så vidt jeg har forstått må du gå til fysio med driftstilskudd. Så det er bare å søke opp hvem du kan gå til. Jeg fant det på kommunen sine nettsider hvertfall. Vet ikke hvordan det er når du allerede har en annen. Om man bare kan bytte liksom? Man har jo levert henvisning fra lege til den man går til fast.

Så vidt jeg har forstått må du gå til fysio med driftstilskudd. Så det er bare å søke opp hvem du kan gå til. Jeg fant det på kommunen sine nettsider hvertfall. Vet ikke hvordan det er når du allerede har en annen. Om man bare kan bytte liksom? Man har jo levert henvisning fra lege til den man går til fast.
Ja ikke sant, da tror jeg ikke det er noe vits for de med driftstilskudd har lange ventelister og jeg skal jo til min faste etter påske igjen. Der betaler jeg ingenting. Blir det for ille så må jeg jo dra til legen selvfølgelig, og så får jeg ta det litt rolig enn så lenge :)

Ja ikke sant, da tror jeg ikke det er noe vits for de med driftstilskudd har lange ventelister og jeg skal jo til min faste etter påske igjen. Der betaler jeg ingenting. Blir det for ille så må jeg jo dra til legen selvfølgelig, og så får jeg ta det litt rolig enn så lenge :)
Du kan være heldig å få nesten på dagen likevel. Jeg fikk time 2 dager etter første gang jeg ringte. Skader ikke å sjekke ut et par hvertfall. Mange har jo online bestilling også så man slipper å ringe rundt. Du får se an formen :)

Back
Topp