vondt i beinet

Lise-Marie

Blir kjent med forumet
Hei hei jenter, jeg er 4+5 i dag og jeg har hatt vondt i venstre beinet i noen dager nå helt oppe i låret, det kan ikke være bekkenløsning allerede? føles lissom litt som isjas smerter.. men så tidlig som 4+5? hvordan skal dette svangerskapet gå da? kan jeg trene ? jeg hadde tenkt til å begynne å trene til uka.. og hva er da eventuelt bra trening?

Jeg hadde også det i begynnelsen. Det gikk over etter en liten stund :)

Jeg får også sånne smerter spesielt i venstre lår. De kommer og går og jeg kjenner de oftest på kvelden. Hos meg gjør det ikke vondt så det er vel feil av meg å kalle det smerter. Er mer stikking/stråling.

Jeg har også det. Høyre lår, det kommer og går for min del.

Det her er bare smerter når jeg går.. sitter jeg så har jeg ikke vondt.. hmmm kanskje en burde få time til fysio snart da kanskje.. :-/

Jeg har også hatt dette når jeg har vært ute å gått tur. Er ufarlig, ting ligger litt i klem til å begynne med. Det blir sett på som et symptom på graviditet :-) om en utvikler bekkenløsning er vanskelig å si når en av fire får dette i en eller annen variant.

Jeg også har nettopp fått dette. Høyre lår, nesten bak på rumpa på en måte. Så rart.

Har hørt det er pga livmoren utvider seg og kan derfor komme bort i noen nerver som da gir stråling/iling nedover låret/beinet :)

Back
Topp