Vondt i arr etter KS

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
De siste to dagene har det verket i operasjonssåret titt og ofte. Sånn sviende/stikkende smerte. Noen som har tatt KS som har vært borti lignende? Skal til legen i morgen så kommer til å høre med henne, men tenkte jeg ville høre her likevel :)

Jeg hadde mye sårsmerter i starten. Spesielt når jeg hadde en buksekant eller noe som gnagde, brukte Mesoft i mellom arret og bukse LENGE. Hadde katastrofe keisersnitt 28 juli, å er først nå jeg ikke syns det er ubehagelig mer

Jeg hadde mye sårsmerter i starten. Spesielt når jeg hadde en buksekant eller noe som gnagde, brukte Mesoft i mellom arret og bukse LENGE. Hadde katastrofe keisersnitt 28 juli, å er først nå jeg ikke syns det er ubehagelig mer

Ok. Jeg går fremdeles med mammabukser og tights 10 uker etter KS for det er det eneste som ikke gjør vondt i arret. Får vel bare smøre meg med en god dose tålmodighet regner jeg med. Tusen takk for svar :)

Ok. Jeg går fremdeles med mammabukser og tights 10 uker etter KS for det er det eneste som ikke gjør vondt i arret. Får vel bare smøre meg med en god dose tålmodighet regner jeg med. Tusen takk for svar :)

Samme som meg det, men som sagt det blir bedre til slutt :-) må huske at det er et stort inngrep, så ikke rart det er litt vondt. Mesoft i mellom er iallefall er godt tips for å unngå litt ubehag

Jepp. Jeg hadde ks i januar 2011, og jeg kunne kjenne ubehagelige stikk o.l helt fram til jeg ble gravid på ny i 2014! Tror det er veldig vanlig :) Huden min er fremdeles "følelsesløs", og jeg kan skrape huden min der uten at jeg kjenner det. Vil nok tro at smerter og stikk i arret er nerver som gror sammen? :)

Hadde ks for 8uker siden, og det er forstsatt ømt og kan kjenne litt stikkinger rundt der. Og klarer fortsatt ikke gå med jeans eller bukser som strammer over magen!:meh:

Juhuu! I dag fikk jeg på meg ett par vanlige jeans, men av typen med høyt liv. Det er jo jammen genialt, for det går over arret OG de holder magen inne ;) hehe

Juhuu! I dag fikk jeg på meg ett par vanlige jeans, men av typen med høyt liv. Det er jo jammen genialt, for det går over arret OG de holder magen inne ;) hehe
Har ikke orket å prøvd å få på meg jeans enda jeg... :P Har ingen med høyt liv, og magen er fortsatt litt øm etter 9uker!

Har ikke orket å prøvd å få på meg jeans enda jeg... :P Har ingen med høyt liv, og magen er fortsatt litt øm etter 9uker!

Hender jeg må kneppe dem opp litt innimellom, men jeg er bare glad jeg får lukket dem og at de passer over rumpe og lår igjen :P Små gleder ;)

Back
Topp