Vondt i øvre del av magen

Hyttelitu

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Flere ganger i uken får jeg nå vondt i øvre del av magen. Altså over navlen og til der ribbebeina starter. Det er ganske vondt og kommer som oftest på kvelden rundt leggetid og smertene varer til jeg sovner. Har også hatt det i noen timer en dag på dagvakt på jobb.:(

Det skjer både når jeg har spist rett før og når det er gått en god stund siden jeg har spist. Det gjør ikke vondt i brystet, jeg opplever ikke halsbrann eller sure oppstøt.

Noen som vet hva dette er eller hva jeg kan gjøre?:nailbiting: Jeg jobber nå kun todelt turnus, og har fikset det slik at jeg ikke jobber lengre enn til kl. 22 på kveldsvakter.
 
Jeg har ingen aning dessverre:( håper du får klokere svar fra noen andre:)
 
Tenker luftsmerter. Hadde 2 dager med mye luftsmerter selv. Måtte legge meg med varmeflaske i 19-tiden på kvelden. Så gikk det heldigvis over.
 
Hvis det er akkurat der ribbeina starter er det nok «halsbrann», og hvis du har pådratt deg et sår nederst i spiserøret så gjør det vondt hver gang den gravidslappe lukkemuskelen svikter litt (særlig typisk hvis man ligger flatt, bøyer og løfter, hopper og løper osv)

Bare innom og sniker :jimlad:
 
Det fremstår dessverre ikke som luftsmerter eller at det har noe med halsbrann å gjøre :(
Det går fra nesten navlen og helt opp til egentlig mellomgulvet. Men satser på at jeg får besøkt legen på mandag. :)
 
Back
Topp