Vondt hodet

S-mamma

Gift med forumet
Hei,
er det flere som er plaget med vondt i hodet?
Har hatt vondt i hodet de siste dagene, pleier ikke være plaget med det til vanlig.

Har hatt litt de siste dagene :(

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har å hatt mye vondt i hode. Men tror å det kommer fordi det er så trykkende vær

Har hatt en del. For at ikke kvelden skal bli ødlagt med hodeverk etter jobb så går/jogger jeg en tur, så tar jeg en vaaaarm dusj.. Funker for meg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar dere noe paracet? Prøver å holde meg unna.. Kun tatt en iløpet av disse 13 ukene..blir det for ille tar jeg, kan vel ikke skade så,-bedre for lille at jeg er i form

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har ikke tatt noenting.. Da skal jeg ha det vondt. Det beste er å ta en verm dusj og sove :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heia,
jeg har ikke tatt paracet, prøver å holde meg unna.
Takk for jogge - dusje tips, skal prøve det!

Jeg har slitt med sikeklig migrene noen ganger gjennom disse 16 uker.
Men de siste uken vanlig hodepine. Men heldigvis over nå.

Mamma sa at å ha føttene i kaldt vann skal hjelpe ;)

Har hatt hodepine de siste dagene. Våkner med hodepine. Mulig det kan være fordi jeg ligger så mye og at nakken blir litt stiv og tullerusk av det.

Kan det være hormonelt også?

Mye vondt i hodet ja, men tar ingenting for det.

Har hatt hodepine de siste dagene. Våkner med hodepine. Mulig det kan være fordi jeg ligger så mye og at nakken blir litt stiv og tullerusk av det.

Kan det være hormonelt også?
Ja det er mest sannsynlig hormonelt. Progesteron (tror jeg) som påvirker hodet sånn, har det mye selv.

Og for å svare på spm om paracet; jeg tar paracet hvis det er veldig vondt. For jeg takler ikke hodepine..

Back
Topp