Vondt halebein

Sannarita

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Har ingen bekkensmerter, men det har blitt veldig løst og knepper stadig. Et par ganger har noen nerver kommet i klem når det kneppet når jeg reist meg, men altså inget bekkenløsningsmerter slik jeg kjenner dem fra før.

Idag slo derimot halebeinet seg fryktelig i vrang og jeg har gått rundt som en bredbent kjerring, har måttet benytte ståpult hele dagen og får det ikke til å slippe. Har prøvd hvile, bøying og tøying, Paracet, gått en tur og alt mulig ikveld. Men fortsatt samme skjærende smerte. Kan halebeinsmerter være koblet mot bekkenløsning og det i realiteten er bekkenet som begynner å småkrangle alt nå? Jeg HAR jukset 100% med treningen siste 3 måneder så jeg har vel meg selv å skylde, men halebeinet liksom?? :dontknow
 
Hadde det samme, jordmor sa at det var nærver i klem...
Nå har det heldigvis gått over, håper det samme skjer for deg. Det hjalp veldig å tøye kors-ryggen og det området på jobb og hjemme. Og fortsette å være fysisk aktiv, som å gå tur :)
 
Last edited:
Jeg har også vondt i halebeinet. Ikke på det nivået du beskriver, men jeg kjenner det når jeg reiser meg fra en stol og når jeg sitter/ ligger dårlig. Jeg må også komme meg mer k bevegelse igjen. Drømmer om et bedre 2. trimester!
 
Også vondt i halebein, hofte og bekken, stråler med til kne. Skal sies at jeg har hatt problemer med hoftene siden forrige svangerskap i 2016, men blitt betydelig verre.
 
Back
Topp