Vondt høyre side

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Når jeg vrir meg i senga eller strekker meg litt etter å ha stått opp, så stikker det no jævlig på høyre side av magen... Er det normalt????

03.02.2014 <3

Sent from my iPad

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Tror det er Ligamentsmerter du kjenner. Ting inni der som vokser og strekker for å lage plass til huleboeren ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Aha! Fant faktisk noe på nettet om det:

"Når livmoren vokser strekkes båndene eller ligamentene som holder den på plass. Smerten kan være intens, nesten krampelignende og sitte i høyre eller venstre lyskeregion. De varer som oftest en kort stund.
Dette kan skremme mange, og noen tror det er noe galt. Smertene kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt rundt i sengen, eller når du for eksempel er ute og går. Heldigvis går det hele fort over. Det er ufarlig og vil som oftest bare være et problem i starten av svangerskapet. Det kan hjelpe å bøye kroppen litt fremover når du kjenner at smerten kommer."

Akkurat sånn jeg opplever det! Ble litt bekymret et øyeblikk...

Aha! Fant faktisk noe på nettet om det:

"Når livmoren vokser strekkes båndene eller ligamentene som holder den på plass. Smerten kan være intens, nesten krampelignende og sitte i høyre eller venstre lyskeregion. De varer som oftest en kort stund.
Dette kan skremme mange, og noen tror det er noe galt. Smertene kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt rundt i sengen, eller når du for eksempel er ute og går. Heldigvis går det hele fort over. Det er ufarlig og vil som oftest bare være et problem i starten av svangerskapet. Det kan hjelpe å bøye kroppen litt fremover når du kjenner at smerten kommer."

Akkurat sånn jeg opplever det! Ble litt bekymret et øyeblikk...

Ahhh.. der ser du ♡ ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Mye man lærer underveis... mange ting jeg ikke visste noe om før jeg ble gravid.

Back
Topp