Vondt etter samleie?

Mellef

Blir kjent med forumet
Etter samleie i går opplevde jeg sterke smerter/kramper nederst i magen. Det varte heldigvis ikke så lenge.. Flere som har opplevd dette? Har daglig "mensmurring", men må vel likevel innrømme at jeg blir litt bekymret. 6+0 i dag :)
 
Jeg har fått det og blir bestandig bekymret. Men man er jo ganske sensitiv der nå så kan jo bare være derfor?
 
De fikk jeg etter orgasme sist jeg var gravid. Kjente veldig godt at musklene i livmora trekker seg sammen. Har også mensmurringer daglig og kjenner strekk i sidene når jeg snur meg. Jeg er ikke bekymret..er nok ganske normalt trur jeg...mye som skjer nedi der.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Er jo muskelsammentrekninger som gir menssmertene også, så er vel i grunn logisk at det kan bli ekstra vondt etter en orgasme i muskler som er mye spent on dagen :) Jeg er en ganske avbalansert person til vanlig, så ganske fasinerende å se og kjenne hvor fort bekymret jeg blir ;)
 
Ja.. kjenner til det... mistet sex lysten fullstendig de 2 første ukene pga det.. :/
 
hadde sånne de to andre gangene.. Hver gang etter sex/orgasme hele svangerskapet...
 
Back
Topp