Vondt bare på den ene siden ??

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Er 6 uker til søndag. Å har så vondt bare på den ene siden. Noe å bekymre seg for? Kjenner det godt når jeg strekker meg og reiser meg fra sofaen og sitter i noen stillinger.
 
Hmm..Sånn føler jeg meg litt og.. Stort sett alltid bare vondt på høyre side.. Har vært litt engstelig for at fosteret har festet seg utenfor livmoren.. Men.. Jeg prøver å la være å tenke på det, så jeg er litt spent på svarene du får her…
 
Jeg tenker at egget som ble befruktet kom fra den siden du har vondt? :)
 
Jeg tenker at egget som ble befruktet kom fra den siden du har vondt? :)

For meg stemmer ikke det… Jeg har hatt prøverør, og befruktelsen skjedde på utsiden… Hehe...
 
Har hatt sånne strekninger og stikk i høyre side til tider. Men nå vet jeg at det ikke sitter i egglederen, så det er nok bare normale vondter for min del, og sikkert deres del også.
 
Får håpe det bare er vondt på en positiv måte ;) men sover så fryktelig dårlig :( og så må jeg opp kl 5 om morgen for å rekke jobben min :( er jo som en sombi kanskje jeg får sove max 2 timer om natta. Strekker i magen og kramper i beina :/
 
Får håpe det bare er vondt på en positiv måte ;) men sover så fryktelig dårlig :( og så må jeg opp kl 5 om morgen for å rekke jobben min :( er jo som en sombi kanskje jeg får sove max 2 timer om natta. Strekker i magen og kramper i beina :/

Om det blir verre, ta en tur til lege, då slipper du å bekymre deg mer enn nødvendig. Kan være greit å ekskludere ex.u om du er redd for det.
 
Har også alltid stikninger på høyre side. Husker det var slik sist også. Tror det er helt normalt.
 
Normalt med strekkinger, særlig fra den egglederen som produserer hcg. Det sies at når man er gravid utfor livmora så merker man det godt. Det stemte ikke med meg. Jeg ble gravid utfor livmora som endte med hasteopperasjon, på grunn av at jeg gikk alt for lenge uten å merke noe. Er du usikker er det bedre å sjekke en gang for mye :-)
 
Er 6 uker til søndag. Å har så vondt bare på den ene siden. Noe å bekymre seg for? Kjenner det godt når jeg strekker meg og reiser meg fra sofaen og sitter i noen stillinger.
Egglederen som slipper egget er ansvarlig for eggets"velferd" de første ukene til navlestreng og morkake tar over. Det er helt normalt. Jeg har mye vondt på venstre side.
 
Back
Topp