Vondt å nyse

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Flere som opplever det? Er skikkelig forkjøla og hver gang jeg nyser gjør det vondt nederst i magen..

Ja! Er ikke forkjølt men nyser en del daglig å da får jeg skikkelig vont nederst der i noen sekund!

"Godt" at det ikke bare er meg - da er det kanskje normalt. Opplevde ikke dette sist gang, så ble litt bekymret.. er gaanske vondt nederst i magen etterpå ja. Føles litt ut som om at jeg river løs hele livmoren når jeg nyser :P Men fant ut isted at det hjelper om jeg bøyer meg mens jeg hoster.. bare et lite tips! :)

Kjenner det ikke vær gang, men ganske ofte ja. Skal vel være sån :P

Samme her!! Prøver å holde igjen liksom, men har aldri vært god til det...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette var faktisk ganske deilig å lese, jeg har skikkelig vondt når jeg nyser!
Har vært litt bekymret for dette da jeg ikke kan huske at det var sånn de første to gangene? Men nå ser jeg jo at det er flere, en ting å føle seg litt lettere av :D

Dette var faktisk ganske deilig å lese, jeg har skikkelig vondt når jeg nyser!
Har vært litt bekymret for dette da jeg ikke kan huske at det var sånn de første to gangene? Men nå ser jeg jo at det er flere, en ting å føle seg litt lettere av :D

Ja - ikkesant at det hjelper! Jeg opplevde ikke dette sist, så var sikker på at nå hadde jeg løsna hele livmora fra reste av kroppen :p driitvondt!

Så godt å lese alt dette gjelder flere. Så er jeg mer sikker på at alt er som det skal være, selv om det gjør veldig vondt å nyse :)

Back
Topp