vondt å ha sex...

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Ikke på grunn av bekkenløsning og slikt, men gjør rett og slett veldig vondt inni skjeden når vi har sex. Prøver å varme godt opp, og bruker glidemiddel, men kjennes ut som om jeg er 10 ganger strammere, og det er rett og slett ikke plass inni der.

Er veldig frustrerende, for jeg har lyst å ha sex, men det kjennes rett og slett ut som om en kniv blir stukket oppi meg om mannen bare kommer litt for langt inn..

Andre som har slikt problem?
Tenker kanskje ta det opp med jordmor på neste kontroll.

Syntes også det er vondt :-( var slik sist jeg var gravid også..

Har ikke alltid vondt, men har fått et vondt punkt inni der:p så hver gang det punktet treffes er det som knivestikk.. men prøv andre stillinger, som andre foreslår her.. :) kanskje det kan hjelpe :)

Det høres ut som soppinfeksjon. Jeg har hatt det flere ganger og oppdager det under samleie - den der stikkende smerten går det ikke an å ta feil av! Helt vanlig å få det under graviditeten så gå på apoteket og kjøp canesten. Husk å kjøp den med stikkpille slik at bakteriene oppe i skjeden blir tatt hånd om (bruk fingrene, ikke applikatoren når du er gravid). Verdt å prøve! Om det ikke hjelper snakk med lege/jordmor. Når det er så mange andre ubehag og smerter vi takle i 9mnd er det ekstra viktig at sexen hvertfall fredes ;)

Jeg har det også sånn!. Gubben er konstant kåt, slitsomt. Jeg er 26+6 alt er hovent vettu :)

Det høres ut som soppinfeksjon. Jeg har hatt det flere ganger og oppdager det under samleie - den der stikkende smerten går det ikke an å ta feil av! Helt vanlig å få det under graviditeten så gå på apoteket og kjøp canesten. Husk å kjøp den med stikkpille slik at bakteriene oppe i skjeden blir tatt hånd om (bruk fingrene, ikke applikatoren når du er gravid). Verdt å prøve! Om det ikke hjelper snakk med lege/jordmor. Når det er så mange andre ubehag og smerter vi takle i 9mnd er det ekstra viktig at sexen hvertfall fredes ;)

Mulig det kan være sopp ja, hadde det sist svangerskap uten noe særlig symptomer også. Tror jeg og har fått uvi nå, så får uansett ta meg en tur til legen på mandag!

Back
Topp