Vonde spark

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
De siste dagene har alle spark/bevegelse jeg har kjent vert vonde spark helt nederst i magen. Typ så langt nede at det føles ut som om hun er på vei ut..flere som opplever dette? På forrgje kontroll lå hun med hodet ned, så jeg går ut ifra at det ikke er spark heller - men bare bevegelser..

Dette kjenner jeg også. Tror det er hendene/armene som bokser nedi der. Og jeg kjenner at hun spenner ifra og dytter seg nedover. Litt ekkel følelse :p

Dette kjenner jeg også. Tror det er hendene/armene som bokser nedi der. Og jeg kjenner at hun spenner ifra og dytter seg nedover. Litt ekkel følelse :p

Puh- godt det ikke bare er meg.. Utrolig vondt til tider. Holdt meg våken i natt:p

Jeg kjenner det samme, og h*n ligger med hodet ned. Er veldig vondt, men det er helt normalt sa JM :)

Her kjenner jeg bare bevegelser i ribbebeina. Kjenner mye bevegelser men ikke mange spark lengre :(

Her kjenner jeg bare bevegelser i ribbebeina. Kjenner mye bevegelser men ikke mange spark lengre :(

Ikkje så mye tydelige spark her heller.. Kjenner av og til at hun strekker seg ut.. Ellers bare denne ronestreringen helt nedi vaginaen (kjennes det ut som - haha)

Så bra!! Var nesten redd hun var på vei ut.. Kjenner virkelig sånn ut. Sambo lurer på hva som skjer med meg når jeg ligger og lager lyder og grunasjer :p
Samboeren min hopper opp og er klar hver gang jeg sier litt au fordi det er noen litt vel harde spark nedentil :p må forklare at det ikke er noe mer spennende enn at ungen tydeligvis har litt skadefryd :p

jepp.. er liksom ikke "spark", men d er skikkelig ubehagelig, og så godt som vondt innimellom ja :P I dag er han helt vill!

Back
Topp