Vonde spark..

Snufla

Elsker forumet
Ja, i dag har lillebror virkelig tatt spenntak. Noen av sparka får meg til å hyle ut.. Er så øm i livmora denne gang, var ikke slik sist.. Noen andre som er sår i livmora??

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg var det forje uke :( skikkelig sår. Men nå går der bra å hun er ikke like hardhendt :) :)

Jepp... Får noen spark jeg virkelig kunne vert foruten... Og så tror jeg hun ligger med hode ned ignorerte gnikker/vrir på hodet mens hun trykker rumpen ut i siden på meg... Skikkelig sånn ---- ånei er du våken no igjen....----- følelse....

Jeg har noen dager hvor jeg føler meg helt banka opp :( Slitsomt!

Mhm. Vært av og på. Har mye sting og ymse ubehageligheter.. men er ikke alltid lett å skille mellom livmor/tarm-smerter, syns jeg.. Har jaggu hatt en del mensmurringer i det siste også.

Har også hatt mye sting, og spesielt i dag i tillegg til så sterk mageknip at samboer var godt på vei til å bli hysterisk og sto klar med tlf i hånda for å ringe sykehuset... Blir ekstra behagelig når rusket skal sparke så hardt han bare klarer i dag så jeg skal være sikker på jeg kjenner han ;)

Ja, har fått noen boksenever rett ned i hufsa!! Da hyler jeg ut og krysser beina! Ikke at det hjelper...

Er til tider øm noen plasser på magen. Har vært veldig øm på venstre side en periode da mye av sparkene har kommet der, men nå er sparkene mer midt på magen.

Back
Topp