Vonde spark nedover!

Ellise

Flørter med forumet
Jeg er i uke 28. Har siden jeg kjente spark alltid kjent de rundt navel-høyde, men i dag er det akkurat som om han sparker nedover mot livmorhalsen. Det kjennes rett og slett ut som om det skal komme ut en fot der nede. Ubehagelig! Dessuten kjennes det ut som jeg må tisse heeele tiden (mer enn vanlig). Er det noen andre som har opplevd dette?

Jeg er i uke 28. Har siden jeg kjente spark alltid kjent de rundt navel-høyde, men i dag er det akkurat som om han sparker nedover mot livmorhalsen. Det kjennes rett og slett ut som om det skal komme ut en fot der nede. Ubehagelig! Dessuten kjennes det ut som jeg må tisse heeele tiden (mer enn vanlig). Er det noen andre som har opplevd dette?
Har det på akkurat samme måte! Er 28+2. I stad tenkte jeg: nå kommer hun ut, men får da håpe hun blir der noen mnd til.

Jeg er i uke 26, og kjenner også spark nedover.
Jordmor sier at da er hodet iallfall ikke nede ennå, for det viser jo at baby mest sannsynlig har rompa ned, og og sparker med hender og føtter der nede.

Når hodet ligger ned vil ikke ben og armer kunne sparke der, så jordmor håper jo at man til slutt kun vil kjenne nedpress pga hodet, og ikke spark der! :-)

De har fortsatt god plass å snu seg på da! :-)

Jeg er i uke 31 i morgen og har hatt det sånn de siste 3 ukene. Håper han snur seg snart!

Helt likt her! :P Her knipes det automatisk når ungen sparker fordi jeg forventer en fot skal poppe ut. :P

Godt å høre at det ikke er unormalt! Jeg har laget en avtale med han nå om at hvis han bytter leie så skal han få en John dee traktor til 1 års dagen ;-)

Her går de fleste spark oppover, er 30+1 og hun har ligget med hodet ned i en uke. Kjenner jeg får litt åndenes iblant, og det føles ut som om hun har strukket seg helt ut og dytter alle organer opp igjennom halsen. Litt ekkelt å få sånne kvelende følelser, særlig når jeg ligger :p kan ikke skjønne at det blir plass til henne der inne når hun blir dobbelt så stor!

Opplevde det samme her på fredag, og på ultralyd i dag låg lillegull med hodet ned :) Opplevde også mye spark og bevegelse generelt fredagen, så er visst det han har styrt med :) På vanlig kontroll på onsdag lå han nemmelig i seteleie :)

Samme her, først la han med hode ned men den siste mnd ligger han på tvers eller med rumpa ned og sparker i blære ol! Kjempe ubehagelig :-/

Back
Topp