Vonde pupper?

Fikk samle tanke i dag.. hva skjer liksom.. er LITT vonde.. men de var vondere før. Eller innbiller jeg meg det? Har jeg blitt vant med det? Stoler ikke på meg selv lenger. Er jeg gravid eller ikke? Gud for en berg og dalbane[emoji23]
 
Fikk samle tanke i dag.. hva skjer liksom.. er LITT vonde.. men de var vondere før. Eller innbiller jeg meg det? Har jeg blitt vant med det? Stoler ikke på meg selv lenger. Er jeg gravid eller ikke? Gud for en berg og dalbane[emoji23]
Hahah, som om det var mitt innlegg!
Jeg tror jeg bare har blitt vandt med vonde pupper. I starten var det helt ekstremt! Klarer fortsatt ikke å ligge på magen, men litt bedre. (tror jeg da) husker ikke! Men mener at jeg fortsatt er gravid ❤
 
Føles tunge og har blitt litt større! Varierer i ømhet fra dag til dag :)
 
Varierende. Men som regel merker jeg det mer utover ettermiddag (nå kvelden). Og å ta av bh er HIMMELEN.
 
Jeg er så lykkelig! [emoji16] forrige sv.skap var de helt vanlige frem til mini var ute av magen, da eksploderte de før de sank sammen til ingenting [emoji23] Nå er de endelig der jeg var før forrige graviditet! Mannen er også lykkelig [emoji8]
 
Back
Topp