Vonde pupper?

Har tunge og bittelitt fyldigere pupper ifølge mannen. Samt litt ømme igjen i dag. Nå er det veldig lite som skal til da de har sett ut som skinnfeller etter amming på førstemann og nylig vektnedgang på 30kg [emoji23][emoji23]

Kommer og går. I går helt frem til kvelden hadde jeg ikke vondt,så begynte det komme tilbake og idag var det så vondt at å dusje var veldig ubehagelig :p

De begynner allerede å bli noen monstre[emoji1], men ømmheten varierer fra dag til dag. Hormoner, vann- og matinntak (salt) påvirker.

Kanskje det? Hvem vet...Jeg bekymrer meg også litt med endringer nå som alt er så nytt og litt skummelt, så jeg forstår deg godt.

Forskjellen i ømmhet fra dag til dag nå er uansett ikke så stor sammenlignet med da jeg ikke var gravid og tilsynelatende bare hadde normale syklusendringer... Kvinnekroppen er merkelig[emoji4]

Kanskje det? Hvem vet...Jeg bekymrer meg også litt med endringer nå som alt er så nytt og litt skummelt, så jeg forstår deg godt.

Forskjellen i ømmhet fra dag til dag nå er uansett ikke så stor sammenlignet med da jeg ikke var gravid og tilsynelatende bare hadde normale syklusendringer... Kvinnekroppen er merkelig[emoji4]
Her gikk det fra å ha veldig ømme, til litt ømme, til veldig ømme og plutselig ingenting :sorry:

Litt av en berg- og dalbane[emoji6] Stakkars deg. Håper slikt stabiliserer seg (i alle fall litt) etterhvert!

Noen dager er de mer hovne/vondere enn andre. Men kjenner absolutt at de ikke er som "vanlig". Også føles ut som de veier ett tonn [emoji2]

Var egentlig det første tegnet med meg, begynte å merke at puppene ble ømme å harde. Å nå er de mest hare og ømheten går litt opp og ned :) merker at bhene mine begynner å bli litt strammere enn før :)

Var egentlig det første tegnet med meg, begynte å merke at puppene ble ømme å harde. Å nå er de mest hare og ømheten går litt opp og ned :) merker at bhene mine begynner å bli litt strammere enn før :)
Sånn var det for meg og. Men nå er dei bare tilbake til normalen :( er jo så redd for å miste igjen. Trur jeg bare skal gå å legge meg og sove til uke 12 :laughing025

De er tunge, harde og vonde egentlig hele dagen, stopper egentlig ikke så mye opp.
Brystvortene er ganske såre også, vondt å komme borti. Og BH'en begynner å bli trang :smiley-ashamed004

Back
Topp