LilleFersken <3
Betatt av forumet
Har dere vonde pupper hele tiden eller komme å går det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og får noia. Er det tegnet jeg har hengt meg sånn opp i på at alt er bra. Og nå forsvant det plutselig.Kommer og går. Er like ekkelt hver gang og får jo litt noia
Jeg hadde ikke vondt i puppene sist svangerskap. Ikke en enste dagJeg kjenner ingenting i puppene![]()

Kanskje de ikke er så vonde for at jeg har sove middag på 4 timer da?De begynner allerede å bli noen monstre[emoji1], men ømmheten varierer fra dag til dag. Hormoner, vann- og matinntak (salt) påvirker.
Her gikk det fra å ha veldig ømme, til litt ømme, til veldig ømme og plutselig ingentingKanskje det? Hvem vet...Jeg bekymrer meg også litt med endringer nå som alt er så nytt og litt skummelt, så jeg forstår deg godt.
Forskjellen i ømmhet fra dag til dag nå er uansett ikke så stor sammenlignet med da jeg ikke var gravid og tilsynelatende bare hadde normale syklusendringer... Kvinnekroppen er merkelig[emoji4]

Jeg hadde ikke vondt i puppene sist svangerskap. Ikke en enste dag![]()
Håper det. Blir jo sprø av detteLitt av en berg- og dalbane[emoji6] Stakkars deg. Håper slikt stabiliserer seg (i alle fall litt) etterhvert!

Sånn var det for meg og. Men nå er dei bare tilbake til normalenVar egentlig det første tegnet med meg, begynte å merke at puppene ble ømme å harde. Å nå er de mest hare og ømheten går litt opp og nedmerker at bhene mine begynner å bli litt strammere enn før
![]()