Vonde pupper

Klem_entin

Flørter med forumet
Er det noen fler som fortsatt har vondt i puppene?

Er værst på natta, da våkner jeg av at det er ømt og vondt. Har særlig noen "stikninger" på yttersiden innimellom som er skikkelig vonde. Lurer på om det henger sammen med at jeg hadde mye amme-problemer sist. Trange melkeganger eller noe.

Hører ikke noen nevne sånt, så lurer på om jeg er alene?

Jepp... Og brystvortene føles ofte fuktige, som gjør at de liksom "henger fast" når jeg snur meg om natta eller kler av og på osv, gjør det ekstra vondt.

Mine vokste minst to størrelser før jeg visste jeg var gravid, så håper ikke de blir større før melka kommer nå.

Å ta av bh er smertefullt omtrent! De er ømme også og jeg kan ikke ligge på brystet ! Brystvortene er veeeeldig sensitive !

Tar det som et godt tegn at puppene oppførsel er anderledes enn ved sist graviditet. Da var de ikke ømme og ikke vokste de noe særlig. Hadde mye problemer når melka kom. Å alt gikk bare rett vest..

Så nå håper jeg puppene forbereder seg bedre. Men ja, litt kjedelig å enda ha såre pupper.

Alene? Hihi, nei!

Hadde veldig ømme og såre brystvorter i begynnelsen - Så roet det seg. Rundt uke 11 så kom ømheten tilbake, men nå er det hele puppen som gjør vondt! Kan bare glemme å ligge på magen, og må hele tiden gå å rette på bh'n så den ikke klemmer noe sted. Kjekt med større pupper, men de trenger ikke å være så vonde.. -,- :P

12+4 SÅ vondt i puppene. Hadde ikke så ømme pupper forrige gang. Er magesover, men klarer ikke å ligge på dem nå

Mine har endelig roet seg, men idag måtte jeg ha ny bh for den gamle gnagde... 2 cuper opp og 6mnd to go! Hvordan skal dette ende?

Har du prøvd blondebh fra HM? Var livreddende for meg et par uker :)
Nei ikke prøvd de fra HM m, men har noen fra Bik bok som er ganske behagelige :) Men jeg må ha ordentlig bh med søyle på når jeg skal ut og når de skal av igjen når jeg kommer hjem så er det like ille hver gang :/ Men men, sånn er det vel bare en stund framover..

Back
Topp