Vonde pupper

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
ja, puppene mine har vært ømme og vonde lenge. Det var det som gjorde at jeg valgte å ta en test dagen før ikm.
Ta på puppen, au au. men lot jeg dem være i fred, så kjente jeg ikke no..

Men i dag! så stikker det til innimellom. auau, selv om jeg ikke tukler med dem..

det kjennes ut som melkespreng light.. men ingen melk her. stikkinga kjenner jeg på sidene, men den vanlige ømme og vonde delen er på toppen av brystene.

Lever puppene deres sitt eget liv? burde jeg ta dette opp med legen min, når jeg endelig skal dit? :p
 
De er riiiiimelig ømme her også og lever litt sitt eget liv, hehe ;) Men må vel bare innfinne oss med det! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Story of my boobs :p :oops: De er ikke seg selv i det hele tatt, ultraømme, kan nesten ikke ha på vanlig bh fordi det er for ømt . Greit for meg, påminnelse om hva som skjer <3
 
Mine kjennes veldig ut som melkespreng:p stikker og verker...
 
Ømme pupper ja! Spile-bh har vært uaktuelt å bruke omtrent siden unnfangelsen. Ble litt bedre med bh uten spile, i og med at de ikke blir presset på noe vis. Ikke akkurat det mest sexy undertøyet i verden, men det får så være :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mine er ømme heletiden og når bhen skal av er det nesten som det river i dem :eek:

Det samme her! Grusomt å ta av bhen. Da må jeg nesten massere dem veldig forsiktig for at det ikke skal være så ubehagelig.

Du kan jo nevne det for legen, men jeg tror det er vanlig at det stikker og sånn i brystene. De gjør seg jo klare til å produsere melk ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vonde og fæle her og...har vokse ein str i tillegg :( Ikkje kult å kjøpa 75J
 
De er så vonde at jeg våkner om natten , snur jeg meg i søvne så er jeg lys våken etterpå, sååå vooondt :(


Appen ❤️
 
mine er og kjempevonde. våkner om natta for jeg har lagt meg på en pupp eller noe :p til mannens store fortvilelse tåler jeg ikke et stryk en gang :p
 
Jeg er veldig fornøyd med at de har blitt en str større. Meeen! Ingen får ta på, ingen får se på, det gjør jo vondt det og :p haha.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mine er mindre vonde nå enn for noen uker siden.. Håper ikke det er ett dårlig tegn ...
 
Det samme her! Grusomt å ta av bhen. Da må jeg nesten massere dem veldig forsiktig for at det ikke skal være så ubehagelig.

Du kan jo nevne det for legen, men jeg tror det er vanlig at det stikker og sånn i brystene. De gjør seg jo klare til å produsere melk ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja detver helt normalt. Kjenner det igjenn fra sist eg gikk gravid. :) trøster meg med at det er smerter der til ein god sak ;)
 
Grusomt vonde ja! -.- Går litt opp og ned. Igår og idag har de vært plagsomme.
 
Back
Topp