x1xKordame
Betatt av forumet
Tulla mi har til stadighet mange vonde promper....da hjelper vi henne med å skyve beina mot magen for å få dem ut...og da kommer det gjerne en helt haug med promper...uff,synes så synd på henne...hun våkner også om natta av prompene og gråter masse til vi får hjelpt henne...Da vi kuttet ut å bruke alle mulige typer flasker til henne ( i et forsøk på å bli kvitt problemet )og kun gikk over til avent sine flasker så har det hjulpet MASSE!!!Hun svelger nemlig så mye luft med de andre flaskene...
I natt hadde hun likevel noen vonde promper...menmen alle promper vi kanskje en eller annen gang[;)]....men det kan jo være at noen av dere har litt mer peiling på dette enn meg, så derfor spørr jeg dere: kan det også være ting hun spiser?Noen tips?Er det noen andre som også har det slik?
I natt hadde hun likevel noen vonde promper...menmen alle promper vi kanskje en eller annen gang[;)]....men det kan jo være at noen av dere har litt mer peiling på dette enn meg, så derfor spørr jeg dere: kan det også være ting hun spiser?Noen tips?Er det noen andre som også har det slik?