Vonde nedpress..

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er usikker på hvordan alt skal kjennes ut, ettersom eg er førstegangs fødende. Kjenner meg også litt ekstra nervøs nå når eg er så nærme termin!

Men har i dag hadd veldig kraftig nedpress, så ille et eg innimellom ikke har klart og rette ut ryggen og stått beint. I et tilfelle fikk eg så vondt at eg nesten mistet blomsterpotta i gulvet da eg vanna blomstren. Er dette vanlige vondter så langt ut i sv.skapet? Er 38+5 idag. Har også skikkelig krampe tak over skambeinet, like under magen!

Tror nok det er helt normalt. Jeg har hatt voldsomt mye nedpress de siste ukene, samt veldig vonde stikkinger i underlivet. Det blir ekstra ille når jeg går og står mye, så jeg har måttet gi opp og gå i butikken og på modningsakupunktur - fordi jeg rett og slett ikke kommer meg dit.. Var på Ahus i dag, og legen sa at babyen fremdeles prøver å feste hodet og at han kan komme borti nerver blant annet. Fastlegen sa tidligere at hodet var festet, men fikk altså kontrabeskjed på sykehuset i dag. Babyen stanger voldsomt nedover, og jeg må stoppe opp å puste når de verste stikkene kommer.

Ja, det er det. Sjekk tiden på disse "takene", det kan hende du har rier ;)

Har hadd vondt i lengre tid, men ikke slik som idag. Disse takene kommer ganske uregelmessig, men er kraftige når de først kommer. Hjalp litt på med en varm dusj :-)

Ja idag er det litt bedre igjen:) Men ble skikkelig nervøs i går, for det gjorde veldig vondt! Er vel den lille som klemmer på noen nerver der nede tenker eg <3
Så bra at det har blitt bedre. Det er virkelig ikke godt når de graver seg ned i bekkenet sånn. Kanskje hodet har festet seg?

Så bra at det har blitt bedre. Det er virkelig ikke godt når de graver seg ned i bekkenet sånn. Kanskje hodet har festet seg?

Jordmor sa at hode hadde festet seg for 2 uker siden. Men kanskje hun har tatt feil og, for hun sa at hode lå så langt ned at det var vanskelig og få rikket skikkelig på det.. Skal ikke smertene bli litt lettere etter at hode har festet seg da? Er kanskje litt individuelt det også!?

Jordmor sa at hode hadde festet seg for 2 uker siden. Men kanskje hun har tatt feil og, for hun sa at hode lå så langt ned at det var vanskelig og få rikket skikkelig på det.. Skal ikke smertene bli litt lettere etter at hode har festet seg da? Er kanskje litt individuelt det også!?
Tror det er veldig individuelt.

Selv om det er festet vil hodet fortsette å grave seg nedover og presse på nerver. :) Her kjennes det VELDIG godt når lille klemmer på nerver. Må stoppe å gå fordi det gjør så sykt vondt. I dag er jeg faktisk vanvittig lei av å være gravid. Så mye for den tålmodigheten jeg hadde så mye av for veldig kort tid siden! :p

Selv om det er festet vil hodet fortsette å grave seg nedover og presse på nerver. :) Her kjennes det VELDIG godt når lille klemmer på nerver. Må stoppe å gå fordi det gjør så sykt vondt. I dag er jeg faktisk vanvittig lei av å være gravid. Så mye for den tålmodigheten jeg hadde så mye av for veldig kort tid siden! :p
Jeg å føler meg ekstra lei i dag! Tålmodigheten varierer veldig fra dag til dag, og i dag er en dårlig dag... Termindatoen er nådd, og det er null tegn til at mini har lyst til å komme ut å hilse på verden... Det hjelper heller ikke å tenke på at man uansett nærmer seg slutten, for det føles som en evighet det å...!

Jeg å føler meg ekstra lei i dag! Tålmodigheten varierer veldig fra dag til dag, og i dag er en dårlig dag... Termindatoen er nådd, og det er null tegn til at mini har lyst til å komme ut å hilse på verden... Det hjelper heller ikke å tenke på at man uansett nærmer seg slutten, for det føles som en evighet det å...!

Åh så enig i den følelsen!!

Back
Topp