Vonde minner idag

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Idag er det fire år siden jeg måtte ta den lange veien til dyrelegen og avlive verdens beste venn og hund! Han var ikke fire år engang, men måtte avlives pga langtkommen kreft som spiste han opp innvendig! ;(

Husker de siste ukene som om det var igår, og jeg savner han så vannvittig mye!! Den hunden var helt unik, så skjønn og lojal og elskverdig og god, og det går knapt en dag uten at jeg tenker tilbake på de fine stundene våre.

De andre hundene jeg har hatt har vært gode og veldig snille de også, men ingen kan måle seg med den hunden og det båndet vi hadde!

Og siden jeg er full av hormoner i tillegg, så spruter tårene idag! Er glad mannen er på jobb ikveld, ellers hadde han nok trodd jeg er helt crazy...

Er så vondt å miste noen man er såååå glad i, selvom det "bare" var en hund! For meg var han ikke bare en hund <3

Stooor klem til deg ❤️ Jeg har aldri hatt et sånt forhold til noen dyr noen gang, men har jo skjønt på andre hundeeiere at de blir som en av barna dems, så skjønner godt at du sørger..

Sender en klem ❤ det er forferdelig vondt å miste ett av dyra sine ❤

Huff, sender deg en god og lang klem ❤️ En hund er ikke "bare" en hund, den blir en like stor del av familien som alle andre :) Du er heldig da som har så mange gode minner å se tilbake på, og hunden fikk nok det beste livet den kunne ha, selv om det ble kort ❤️

Takk, dere er gode :) dagen jeg måtte avlive han er alltid veldig sår og tøff for meg! Og med alle hormonene nå blir det krise!

Han var verdens beste <3 og du verden så bortskjemt han var, hehe! Men kun det beste var bra nok for han ;)

Trist å miste sin beste venn.. Skjønner deg veldig godt. Han følte det samme for deg :-) Men nå er han et bedre sted uten sykdom og smerter og du har mange gode minner, selvom dere fikk så få år sammen :-)

Sender varme tanker:Heartred En hund er et fullverdig familiemedlem. Og noen får man ekstra god kjemi med.

Back
Topp