Vonde kynnere

Lassi

Andre møte med forumet
Frem til noen dager siden har jeg hatt det jeg vil kalle normale kynnere. Magen har blitt hard som betong, men ikke vondt. Siste dagene syns jeg det har forandret seg og blitt vondere og vondere ved disse sammentrekningene. De kommer hyppigere og mer jevnt. Og under sammentrekningene så sprenger det noe voldsomt ned mot rompa/vagina. I natt våkna jeg hver gang jeg fikk de. Flere som føler det sånn? 38+1 i dag. Hadde det vært rier så hadde jeg jo kjent det mer i korsryggen pluss at det hadde økt på i styrke og tid..

Jeg har aldri kjent en rie i korsryggen, men ja mine kynnere er slik du beskriver. Utrolig slitsomt :(

Jeg fikk plutselig mye kynnere på kvelden og natta før fødsel starta. De kom med jevne mellomrom og på natta våkna jeg av dem. Det fortsatte litt utover dagen og så gikk plutselig vannet i 16 tida.. Hadde misfarget fostervann og fikk derfor komme fort inn på sjekk.. Prinsessa var ute 3,5 time etter at vannet gikk.. Jeg var 38+6..

Jeg fikk plutselig mye kynnere på kvelden og natta før fødsel starta. De kom med jevne mellomrom og på natta våkna jeg av dem. Det fortsatte litt utover dagen og så gikk plutselig vannet i 16 tida.. Hadde misfarget fostervann og fikk derfor komme fort inn på sjekk.. Prinsessa var ute 3,5 time etter at vannet gikk.. Jeg var 38+6..
Åh, som jeg håper det samme kan skje med meg!! For kynnerne er der i dag også. Kjennes ut som det skal komme ut noe gjennom rompa hvert øyeblikk hver gang sammentrekningen kommer! For en rar følelse! :-0

Hatt det lenge? Kjenner du nedpress hver gang du får Sammentrekninger også?

Ja, har hatt det lenge. Begynte for snart tre uker siden. Har veldig nedpress samtidig også, jeg vet at disse kan vare veldig lenge.
Hadde det sist gang også, men da begynte det tidligere enn nå.
Slitsomt når man ikke får sove pga de:o
Men noen blir jo modene av dette her, så håper det betyr at du nærmer deg :D

Åh, som jeg håper det samme kan skje med meg!! For kynnerne er der i dag også. Kjennes ut som det skal komme ut noe gjennom rompa hvert øyeblikk hver gang sammentrekningen kommer! For en rar følelse! :-0

Jeg trodde ikke at det skulle bli fødsel den dagen, så blei rimelig overraska kan man si.. Vet ikke om vannet gikk fordi hu hadde bæsja i fostervannet? Lykke til videre iallefall :)

Jeg har hatt regelmessige vonde kynnere hver kveld og natt i to uker. De starter i magen, går til korsryggen og stråler nedover beina. De kommer i gj.snitt hvert femte minutt og varer 45-6 sekunder.
Sover veldig lite pga det. Men de er ikke vondere enn at jeg klarer å puste meg igjennom de, så det er jo ikke rier (og da burde jeg vel ha født, siden jeg har hatt det sånn i to uker :p )

Men jeg håper virkelig at det er godt for noe, for det er veldig slitsomt!

Du kan jo ringe føden og høre med de?
Er de regelmessige? Om ikke annet så er de nok med på å modne deg! :-)

Jeg får kynnere i magen, og rier rundt mage og korsrygg.

Ikke? Hvor har du kjent det da? :-)

Jeg har også født tre barn, dette blir min fjerde fødsel har aldri hatt rier i rygg eller nedover lårene. De sitter foran akkuratt som kynnerene, jeg merker ikke forskjell på mine vondekynnere enn rier. Det er først når jeg har har fått 7-8 cm jeg virkelig kjenner forskjell og det kjenner jeg da på styrken og lengden.
Mine kynnere varer opp til 60 sekunder, riene har ikke pause.
Så jeg er innom føden i blant for å sjekke om fødselen er i gang.
Så kanskje du kan ta en sjekk?

Back
Topp