Vonde kynnere?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Leser jo at de kan være ubehagelige, men at de ikke skal være vonde.

Men her kjenner jeg mange av de godt altså. Både knyter seg fremme og bak i korsrygg. Får nesten litt dejavu av hvordan riesmertene føltes ut.

Noen andre som kjenner dem godt?
 
Kanskje det er riesmerter? Her har jeg hatt en som er ubehagelig. Resten er bare upraktiske og kommer ofte.
 
Er liksom en og annen som er vond. Resten er bare "vanlige" :p
 
Har våkna på natta et par ganger av noen som har vært vonde. Da sitter de i magen, i korsryggen og øverst i låra. Har gitt seg fort, heldigvis. Har en følelse av at det er litt forsmak av noe som kommer etterhvert...
 
Jeg hadde et par uker hvor jeg syns det var vondt. Men det er kanskje bare fordi det ble så mye og kom hver kveld og varte i flere timer at jeg ble lei liksom.. Kanskje det egentlig bare var ubehagelig men jeg syns det ble vondt fordi jeg ikke orket det :p


-- tasting fra mobil --
 
Jeg har til tider vonde kynnere,må puste meg gjennom de,har hatt det i tidligere svangerskap og....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg fikk vonde kynnere (eller kan det ha vært rier?) en natt på påskeferie i Spania. Trodde jeg skulle føde og ble ganske bekymra. De kom med ca 15 min mellomrom og var tydelige kramper, men ikke verre enn at jeg holdt ut. Så ble de sjeldnere og etterhvert gikk det over til vemdig stram mage/livmor, som egentlig har vært nesten konstant siden. Hører og leser at kynnere skal vare i 10-15 min, men mine "varer" nesten hele dagen, i alle fall hvis jeg beveger meg. Er steinhard og kjenner nesten ikke babyen. Er det sånn for noen av dere andre som har kynnere?
 
Jeg har mange av de vonde takene når kynnerene kommer. Kjenner det igjen fra forrige gang. Da starta de i uke 33, nå starta de i uke 28.. Så jeg er iallefall forberedt på å gå slik til uka før termin..
Men er du bekymra bør du ringe å få en sjekk. Gjorde det forrige gang derfor jeg er så avslappa no..
 
Det er ikke modningsrier du har da? :) jeg har siiiinnsykt vonde kynnere nå, kan ikke kalle det for kynnere heller i grunn, er mer.. er noe helt annet :p mai nærmer seg med stormskritt!! :-D
 
Her er kynnerne himla vonde om dagen! Kan ikke huske at de var så vonde sist gang... Må puste meg gjennom dem. I tillegg har jeg så sinnsykt nedpress når kynnerne kommer,at det kjennes ut som at jeg må knipe for å holde henne inne :p Håper tiden fram til termin går foooort!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp