Vonde kynnere....

Chaney

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som sliter med det?.... Er 10 uker igjen så det kan jo ikke være rier. Har vondt i ryggen og holder på å bli sprø av de.... Kommer uansett om jeg slapper av på sofaen også... Blæhhhh...

Er de veldig vonde ville jeg ringt føden! Selv om det er 10uker igjen kan det være rier..

Ring inn. Sånn hadde jeg i uke 30 sist p endte opp med innleggelse å drypp!

Hmmm....tror jeg venter og serom det går over igjen..er iallefall ikke klar for rier.. :-(

Jeg er og plaga med det, både nå og i forrige sv.skap. Sist gjorde ikke kynnerne noe med mormunn eller lignende, mens denne gangen hadde de gjort den 1cm kortere på 14dager.
Så jeg anbefaler deg å få det sjekket for sikkerhetsskyld. :)

OhShit..Har ingen erfaring med vanlige rier da jeg har fått kur med de fire siste pga vanntett har gått,nyrebekkenbetennelse og ett...og de reine av kur er rimelige heftige...

Er det flere enn meg som sliter med det?.... Er 10 uker igjen så det kan jo ikke være rier. Har vondt i ryggen og holder på å bli sprø av de.... Kommer uansett om jeg slapper av på sofaen også... Blæhhhh...

Jepp, veldig vonde. står og lener meg over kjøkkenbordet og puster meg gjennom de :) Men det er bare kynnere, og kroppen som øver seg på å klare fødselen :)

At du faktisk tørr å ta det så rolig er litt skremmende :P Jeg hadde vonde/ubehagelige kynnere i uke 28, trodde det skulle gå over av seg selv og at dette var da ikke noe farlig. Jeg ble innlagt på føden med drypp, fordi det var premature rier. Livmorhalsen ble 15 mm i stedet for 30 mm som den skulle være når jeg fikk disse. De sier selv på føden at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Jeg hadde kynnere med lillemor fra uke 18, og denne gangen siden uke 15... Jeg har også hatt flere innvendige ul og fått påvist at livmorhalsen ikke er påvirket. Hadde det vært rier, hadde han nok vært ute nå, etter så mange uker ;)

Jeg hadde kynnere med lillemor fra uke 18, og denne gangen siden uke 15... Jeg har også hatt flere innvendige ul og fått påvist at livmorhalsen ikke er påvirket. Hadde det vært rier, hadde han nok vært ute nå, etter så mange uker ;)
De som får rier tidlig, altså premature rier, trenger ikke å føde bare fordi de er så mange uker :P Jeg og sikkert flere her har hatt rier, men de har blitt stoppet med drypp :)

Greia er vel at når man er så langt på vei bør man vel ta kontakt for å avbekrefte at det er rier, evt bli satt på drypp om det er rier. Man vet aldri. Jeg ville nok aldri ha tatt sjansen og sagt at det går vel over fordi jeg ikke er klar for å rier selv. Føden sier det selv: Bedre å være føre var, enn ettersnar. Og jeg er enig med de. Å føde så prematurt er ikke bra, og vil man sitt eget barn og seg selv det beste så ringer man en gang for mye og sjekker. :)

Greia er vel at når man er så langt på vei bør man vel ta kontakt for å avbekrefte at det er rier, evt bli satt på drypp om det er rier. Man vet aldri. Jeg ville nok aldri ha tatt sjansen og sagt at det går vel over fordi jeg ikke er klar for å rier selv. Føden sier det selv: Bedre å være føre var, enn ettersnar. Og jeg er enig med de. Å føde så prematurt er ikke bra, og vil man sitt eget barn og seg selv det beste så ringer man en gang for mye og sjekker. :)
Signerer!!! Hvordan er det i dag?

Går mye bedre i dag :-) Roligg er jeg nok fordi jeg har fem fra før...men jeg kom på at bricanyl hjelper :-) men hadde det ikke blitt bedre hadde jeg ringt :-) har hatt kynnere i dag men på langt nær sånn som i går...

takk

Back
Topp