Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok Bricanyl og gikk og la meghvordan går det nå?
Har du ringt inn?
Er det flere enn meg som sliter med det?.... Er 10 uker igjen så det kan jo ikke være rier. Har vondt i ryggen og holder på å bli sprø av de.... Kommer uansett om jeg slapper av på sofaen også... Blæhhhh...
De som får rier tidlig, altså premature rier, trenger ikke å føde bare fordi de er så mange ukerJeg hadde kynnere med lillemor fra uke 18, og denne gangen siden uke 15... Jeg har også hatt flere innvendige ul og fått påvist at livmorhalsen ikke er påvirket. Hadde det vært rier, hadde han nok vært ute nå, etter så mange uker![]()
Greia er vel at når man er så langt på vei bør man vel ta kontakt for å avbekrefte at det er rier, evt bli satt på drypp om det er rier. Man vet aldri. Jeg ville nok aldri ha tatt sjansen og sagt at det går vel over fordi jeg ikke er klar for å rier selv. Føden sier det selv: Bedre å være føre var, enn ettersnar. Og jeg er enig med de. Å føde så prematurt er ikke bra, og vil man sitt eget barn og seg selv det beste så ringer man en gang for mye og sjekker.Jeg hadde kynnere med lillemor fra uke 18, og denne gangen siden uke 15... Jeg har også hatt flere innvendige ul og fått påvist at livmorhalsen ikke er påvirket. Hadde det vært rier, hadde han nok vært ute nå, etter så mange uker![]()
Signerer!!! Hvordan er det i dag?Greia er vel at når man er så langt på vei bør man vel ta kontakt for å avbekrefte at det er rier, evt bli satt på drypp om det er rier. Man vet aldri. Jeg ville nok aldri ha tatt sjansen og sagt at det går vel over fordi jeg ikke er klar for å rier selv. Føden sier det selv: Bedre å være føre var, enn ettersnar. Og jeg er enig med de. Å føde så prematurt er ikke bra, og vil man sitt eget barn og seg selv det beste så ringer man en gang for mye og sjekker.![]()
Greia er vel at når man er så langt på vei bør man vel ta kontakt for å avbekrefte at det er rier, evt bli satt på drypp om det er rier. Man vet aldri. Jeg ville nok aldri ha tatt sjansen og sagt at det går vel over fordi jeg ikke er klar for å rier selv. Føden sier det selv: Bedre å være føre var, enn ettersnar. Og jeg er enig med de. Å føde så prematurt er ikke bra, og vil man sitt eget barn og seg selv det beste så ringer man en gang for mye og sjekker.![]()