Vonde kynnere!

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Har dere vonde kynnere?
Mine kynnere har bare blitt sterkere og sterkere for hver uke nå, her om natten våknet jeg av kynnere og gråt for det gjordet så vondt, fikk ikke smertene til å gå vekk uansett hva jeg gjordet :( De kommer som regel når jeg går og er i bevegelse men noen ganger når jeg ikke er i bevegelse også, det strammer i hele magen sånn at den blir kjempe hard og jeg får skikkelig smerter i magen(spesielt nedre mage del), dette kan vare fra noen få sec til 2 min. Blir redd og bekymret siden det er første gang jeg kjenner sånt, hadde ikke kynnere i forrige svangerskapet. Har time hos legen på onsdag så er spent på om han kan si noe om dette. Men tenkte jeg bare skulle høre med dere jenter om dere har hørt eller vært gjennom noe sånt?
 
Kynnere kan være ubehagelige med de skal ikke være vonde. Jeg ville kontaktet lege eller jordmor med en gang. Hvis du ikke får time der, ring inn til føden. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. 

Håper ikke det er noe, og at du får komme inn på kontroll. Krysser fingrene. 

 
Legger til at jeg hadde mye kynnere forrige gang, og har hatt en del nå. For meg er det bare ubehagelig ikke vondt. 
 
Legger til at jeg hadde mye kynnere forrige gang, og har hatt en del nå. For meg er det bare ubehagelig ikke vondt. 
 
Har masse lange og sterke kynnere. Da blir magen kjempehard og hele magen strammer seg. Det er ubehagelig, men ikke vondt, så jeg ville hørt med JM. Har aldri hatt så vonde kynnere at jeg har begynt å grine.
 


Perna skrev:
Legger til at jeg hadde mye kynnere forrige gang, og har hatt en del nå. For meg er det bare ubehagelig ikke vondt. 


Samma her. Masse forrige gang og masse nå. Men når de er vonde må du ringe ja.
 
Nå har jeg vært på føden, der ble jeg sjekket for det meste tror jeg. Men de fant ikke noe de kunne se, de har tatt noen prøver så må vente på svar for å se om det muligens er en infeksjon. Synes igrunn at jeg fikk veldig dårlig med svar, han forklarte liksom ikke hva han så etter på ultralyd skjermen eller noe, kunne så vidt se ho på skjermen som bare var rettet mot ham, lå til og med skjevt for å se et lite glimt av henne. følte egentlig at han ikke tok meg på alvor :( Bekymret uansett om han sa at alt så ut til å være bra. Men har heldigvis time hos fastlegen til onsdag så benytter meg av den også tenker jeg :) Er bare så lei av å ha så vonde kynnere :/
 
Sånn uten å ha opplevd det selv så tror jeg at du bare må prøve å slappe av litt mer, og at det kanskje er kroppen sin måte å si fra om dette på. Ei venninde av meg hadde det sånn i forrige svangerskap, og hun ble faktisk litt sykmeldt tror jeg og fikk beskjed om å ta det med ro. Sørg for at fastlegen din tar det på alvor på onsdag, og ikke gi deg før du har fått noe ordentlige svar og konkret å forholde deg til :)
 


Perna skrev:
Kynnere kan være ubehagelige med de skal ikke være vonde. Jeg ville kontaktet lege eller jordmor med en gang. Hvis du ikke får time der, ring inn til føden. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. 

Håper ikke det er noe, og at du får komme inn på kontroll. Krysser fingrene. 



Henger meg på denne
 
Back
Topp