VONDE kynnere..

Nufletufsa

Forumet er livet
Hei! Jeg er i dag 26+2 og begynte i går å få veldig vonde kynnere med smerter i ryggen. De blir ikke sterkere for hver gang, men holder seg ca på samme smertenivå. Jeg har hatt kynnere hele veien, men ikke med slike smerter i ryggen. De kommer heller ikke regelmessig. Det varierer fra hvert 7 til hvert 30 minutt. I dag tidlig hadde jeg en periode på 2,5 timer uten noen ting. Når de kommer varer de fra 10-15 sekunder til over halvminuttet. Er dette vanlig? Noen andre som har det slik?

Jeg hadde vonde kynnere fra jeg var ca 32-33 uker på vei.. Og i uke 34 ble jeg lagt inn med premature rier.. Så tror jeg hadde ring til føden jeg for å høre hva dem har og si :) For kynnere skal vel egentlig ikke gjøre vondt ?! 

Jeg har sliti med det leeeenge nå. Jeg fikk beskjed om at om det ikke kom mer eller mindre regelmessig, og ikke eskallerte eller varte lenge, så trengte jeg ikke begymre meg. Jeg hadde nok ringt føden og spurt :) Uansett så er det et tegn fra kroppen, så ikke løfte tungt eller overanstreng deg.

Kynnere skal ikke gjøre vondt. Jeg ble sykemeldt pga hyppige og vonde kynnere. Ring legen, det gjorde jeg:)

Venter ikke du tvillinger?

Jeg tror jeg ville ringt føden, kynnere skal ikke være vonde.

Sliter med smertefulle kynnere selv. Har hatt siden jeg var noen og tyve uker på vei. Ingen som er stresset for meg ia.llefall. Men syns du bør ringe og høre etter.

Kan forøvrig tipse deg om følgende: ta deg et godt varmt bad i badekar. Jm som tipset meg om det og det roer faktisk kroppen.

Hadde også noen vonde kynnere,så vonde at jeg ble bekymra.
Men ring føde å hør hva du skal gjøre.bedre å sjekke det opp.

Lykke til.

kynnere ska isje gjør vondt, ring føden og lytt t kroppen din ! d e et tegn på at noe e isje som d ska ver som f.eks at hu har gjort litt for mye uten å slappe av ;)

Jeg har det ¨sånn som deg... og min jordmor sa at jeg skulle prøve å slappe av i en times tid... hvis det ikke hadde gitt seg da.. så MÅTTE jeg komme inn for en sjekk.. :)

Så ring føden du! :) En sjekk for mye er bedre enn en sjekk for lite :)

Back
Topp