Vonde brystvorter

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er det andre som får vonde brystvorter når de blir kalde? Dersom jeg blir kald får jeg skrekkelig vondt i brystvortene, de verker og svir og er ømme. Vurdere å kjøpe noe ull innlegg eller noe som jeg kan bruke utover for å beskytte dem litt.
Er dette noe som er vanlig?

Det værste er etter man har dusja og skal tørke seg med håndkle... Hvis håndklet er for stivt får jeg seriøst helt frysninger og det gjør j.. Vondt bare å komme nær brystvortene!!!! :(

Er det andre som får vonde brystvorter når de blir kalde? Dersom jeg blir kald får jeg skrekkelig vondt i brystvortene, de verker og svir og er ømme. Vurdere å kjøpe noe ull innlegg eller noe som jeg kan bruke utover for å beskytte dem litt.
Er dette noe som er vanlig?

Har det sånn jeg også. Har ammeinnlegg med ullinnlegg utenpå (jeg lekker litt i tillegg) og det hjelper :) mamma tipset meg om at man skulle "skrubbe" litt med håndkle for å heede de litt frem mot fødsel, men det er helt uaktuelt for meg når de er så såre :p

Ja! Vonde pupper er noe herk. Har god erfaring med ammeinnlegg i ull, det lindrer en hel del syns jeg :) uansett kjekt å ha når babyen kommer! Fikk brystbetennelse med førstemann og det vil jeg ikke ha igjen!!

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Back
Topp