vonde bryst

*Krusedullen*

Forelsket i forumet
Jeg sliter sånn med masse stikkinger i det ene brystet. Det kommer som kraftige stikk. Det flytter seg litt rundt også..Veldig ubehagelig. Flere som sliter med det samme? Det er kanskje vanlig, men dette er tredjemann og jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn før.

Veldig vanlig såvidt jeg har forstått! Kjenner det innimellom jeg og, er sånn at jeg lager lyd for detkommer så brått og er så ubehagelig, men så forsvinner det fort også da.

Er vel noe med at alle svangerskap er forskjellige.

Har det samme innimellom. Hadde der med første. Er så vondt at jeg klynker til med en gang.

Jeg sliter sånn med masse stikkinger i det ene brystet. Det kommer som kraftige stikk. Det flytter seg litt rundt også..Veldig ubehagelig. Flere som sliter med det samme? Det er kanskje vanlig, men dette er tredjemann og jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn før.

Kommer det bare plutselig? Går det fort over igjen eller? Føler ikke jeg har det akkurat på den måten. Men jeg har let sykt vondt i puppene på natta nå den siste uka. Når jeg våkner om natta for å tisse så klarer jeg nesten ikke å snu meg i senga eller gjøre noe som får puppene til å bevege på seg fordi de er helt sykt ømme. Det verker skikkelig i dem.. eller dunkende verking :( Det første jeg tenkte når jeg merket det var at "sånn er det å ha melkespreng", men jeg har ikke noe melk i dem og jeg er førstegangs så jeg har jo ikke peiling på åssen melkespreng føles. Tenker bare at det er SLIK det må føles...

Back
Topp