Vonde bein

Sankthans09

Andre møte med forumet
Flere som har vondt i lysken og nedover lårene? Innbiller meg at det er pga bekkenet men vet ikke
 
Har også litt vondt i lysken nå og da, og til tider får jeg kramper/senestrekk fra låret og helt ned til tærne! Skikkelig ubehagelig.. vet heller ikke hva det kommer av.
 
vet ikke hvordan vondt du har, men det tynges jo greit nedover der nå da. Man kan og få kynnere og rier som kjennes i lårene... :)
 
Tror kanskje det er en form for "modning"? Det kan jo kjennes både oppover ryggen og nedover bena har jeg forstått. Som et slags nedpress. Men det er jo veldig forskjellig hvordan man kjenner det. Jeg kjenner av og til at en sene eller noe i lysken kan ligge i "klem" av en eller annen merkelig grunn. Tipper det er ganske normalt :)
 
Tror heller ikke det er noe unormalt, godt å vite at det er flere av dere :) skal til legen i morgen, så tar det opp der også tenker jeg :)
 
Og grunnen er bekkenløsning!!! Noe så innmari vondt, får plutselig fullstendig gangsperre. Nok at jeg tråkker litt høyere pga dørstokk!!
 
Æsj da. Bekkenplager er ikke gøy. 
Sliter med det selv, og sliter med å ta på meg buksa på venstre bein :P
Håper det går over så fort din lille er ute Sankthans09.
 
Back
Topp