Vond rygg etter epidural!?

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Kan det være epiduralen som henger i så lenge etter?(3uker)
Om jeg står/går mer enn 15-20min blir ryggen øm og "vond" ca der epiduralen ble satt..:)

Har aldri hørt om det... Men typisk der man får vondt/blir sliten når man bærer mye på de små? :)

Vet ikke, får det jo om jeg står å lager middag å.. Hadde forstått om det var kun ved byssing/bæring :)

Jeg er også slik (5uker siden fødsel) og jeg har ikke hatt epidural, fikk beskjed av legen at det er ryggen som enda har litt sjokk etter at magen er borte og vi må anstrenge oss for å få en bra holdning i ryggen igjen. Her verker hvertfall korsryggen med stråling ut i beina. Og også kan bekkenløsning fortsatt vedvare om man ammer pga hormoner og da jobber musklene i ryggen hardt for å prøve å stabilisere bekkenet.

Jeg er også slik (5uker siden fødsel) og jeg har ikke hatt epidural, fikk beskjed av legen at det er ryggen som enda har litt sjokk etter at magen er borte og vi må anstrenge oss for å få en bra holdning i ryggen igjen. Her verker hvertfall korsryggen med stråling ut i beina. Og også kan bekkenløsning fortsatt vedvare om man ammer pga hormoner og da jobber musklene i ryggen hardt for å prøve å stabilisere bekkenet.
Aha!Har heller ikke hatt epidural men verker innimellom i korsryggen, spesielt når jeg har vært mye aktiv..da fikk jeg ett svar på det:)

Jeg fikk epidural med første. Jeg kunne kjenne det punkter der sprøyte satt nesten ett år etterpå..

Er ikke korsryggen som er vond.. Lenger opp på ryggen:)

Kjenner også punktet hvor epiduralen ble satt, fire uker siden fødsel. Kjenner det hvis jeg bøyer meg forover, men det er ikke vondt.

Back
Topp