Vond og øm livmor

Junimamma2018

Flørter med forumet
Andre som plages av vond og øm livmor? Føles nesten ut som om mensen er på vei, men det har vært slik i 3-4uker. Noen dager kjenner jeg det ikke, mens andre er det skikkelig vondt/ømt.
Kan ikke huske at det var slik forrige svangerskap o_O
Er 11+1 i dag :)
 
Høres helt normalt ut, livmor vokser noe voldsomt vet du. Jeg er også sånn, vært sånn lenge nå. Var på UL i går (av helt andre grunner altså), og det var dritvondt:confused: men alt fint:happy:
 
Er mye plaget av stikk og strekk i området rundt livmora for tiden. Særlig om jeg strekker meg etter noe i høyden, eller reiser meg for raskt. Kan ikke huske det var like smertefullt i forrige svangerskap. Håper det er normalt...
 
Strekker og stikker mye her, og for en stund siden var det mye menssmerter også!
 
Jeg er 11+3 og mannen min googla rundt for et par dager siden fordi jeg har hatt en del stikkinger og jeg tydeligvis gjorde han bekymret når jeg nevnte det:p

Det han fant var at det var heeelt normalt, siden livmora skal vokse relativt mye. Noen dager kan det være lite, andre dager mye mer. Noen kan oppleve det mye, andre nesten ingenting. Hvis man er bekymret og/eller smertene tiltar stod det at man burde ta kontakt med lege eller jordmor. :)
 
Back
Topp