Vond mage..

Linnsi86

Glad i forumet
Hei.
Noen av dere som opplever litt mensen aktige smerter og løs mage.
Jeg har hatt dette i hele svangerskapet. Sånn i ny og ne..
No den siste tiden i forbindelse med kynner. Jeg får kynner,så vondt ved eggstokkene og etter en stund får jeg akutt løs mage...
Spurte legen, hun sa bare det var en hormonell reaksjon i kroppen..
Noen som har opplevd noe lignende?
 
Har det sånn, og hatt det slik med de to andre. Har fått beskjed om at det er kroppen som gjør seg klar, modning.
 
Har fått mensenaktige smerter og løs mage i det siste. Mener å huske at det var sånn på slutten av svangerskapet sist og. Har hatt hard mage fram til nå. Men så har det snudd. Får og vondt ved eggstokkene. Tror det er normalt.
 
Pussig at denne kom nå for ble vekket og var våken lenge på grunn av magevondt og mensenlignende smerter i natt etterfulgt av løs mage.
 
Kjenner det igjen som noe som er av og til men synes ikke smertene ligner på menssmerter - også kjenner jeg som regel ikke kynnere annet enn om jeg et ute å går og det er veldig tungt å gå/bratt ;)
 
Jaa! Løs mage ganske ofte, og den siste uka har jeg hatt menssmerter som bare det. så lenge siden jeg har kjent de smertene, så var rart å kjenne på de igjen.
 
Samme her.. Skal spørre legen om det på torsdag. Husker ikke at det var sånn sist.
 
Høres ut som vi er flere i samme båt:) i dag ligger jeg strak ut..
Sliten og vondt mage .. I går var jeg i knall form.. Så det varierer veldig :)
 
Sliter veldig med løs mage om dagen, og smerte i forbindelse med det, men tror det kommer av at jeg spiser mye fiber pga sv diabetes.
 
Jeg spiser litt for mye jerntilskudd til å slite med løs mage gitt (påvist jernmangel), men mensenmurringer er veldig kjent. Jeg har vanlig veldig sterke menssmerter så dette er ingenting i forhold, men kommer av og til. Men det er ikke akkurat kynnere heller, ikke sånn som sist i alle fall.
 
Back
Topp